Office Coordinator
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-09-21Om tjänstenVi söker en Office Coordinator till en kund i Malmö. Som Office Coordinator kommer du främst att arbeta med att koordinera förminskning av befintlig arbetsyta. Du kommer att ansvara för all kontakt mellan interna och externa partner kopplat till kontorsmiljön. Du kommer även att hantera post, se till att kontoret är fräscht och snyggt och hantera intern mailkontakt.
I din roll som Office Coordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innebära:
* Administrativ Support: Tillhandahåll administrativt stöd till olika avdelningar, inklusive hantering av telefonsamtal, e-post och schemaläggning av möten.
* Förvaltning av Förråd: Hantera kontorsmaterial, beställ nya föremål vid behov och se till att kontoret är välförsörjt.
* Evenemangskoordination: Assistera vid planering och koordinering av kontorsaktiviteter, möten och firanden.
* Besöksklienthantering: Hälsa på och hjälpa besökare för att säkerställa en professionell och positiv upplevelse.
* Leverantörsrelationer: Samarbeta med leverantörer och leverantörer för att säkerställa att leveranser sker i tid och att kostnadseffektiva lösningar finns.
* Researrangemang: Assistera med resebokningar, resplaner och kostnadsrapporter.
* Datamottagning: Underhåll noggranna register och databaser.
* Problemhantering: Hantera dagliga utmaningar och hitta kreativa lösningar för att förbättra kontorsdriften.
* Teamstöd: Samarbeta med kollegor för att säkerställa en smidig arbetsflöde och en positiv kontorskultur.
Uppdraget som Office Coordinator ett ett konsultuppdrag på heltid och sträcker sig under cirka sex månader med start omgående. Placering är på kontoret i Malmö.
Om dig
Vi söker dig med erfarenhet av service och administration. Har du erfarenhet av koordinering av företagsflyttar eller liknande är det meriterande. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt grundläggande kunskaper i MS Office-paketet. Som person är du en individ som tycker om att arbeta med människor och som är serviceinriktad. Vidare är du strukturerad, organiserad och har förmågan att prioritera. Du kan arbeta under tidspress, hantera deadlines och koordinera många kontaktytor.
Viktigt för tjänsten är:
* Gymnasieexamen eller motsvarande (kandidatexamen föredras).
* Bevisad erfarenhet av en administrativ eller kontorskoordinationsroll.
* Starka organisationsförmåga med enastående uppmärksamhet på detaljer.
* Utmärkta kommunikations- och interpersonella färdigheter.
* Kompetens i MS Office Suite och kontorshanteringssystem.
* Förmåga att hantera flera uppgifter och prioritera effektivt.
* Flexibilitet och anpassningsförmåga i en snabb arbetsmiljö.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Liridona Brahimi via
liridona.brahimi@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Administration, koordination, service, coordinator, Malmö
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-43095".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 8131120
Observera att sista ansökningsdag har passerat.