Nu söker vi en receptionist i Uppsala
Manpower AB / Receptionistjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Uppsala,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Enköping eller i
hela Sverige Är du en person som trivs i en varierande roll och ser din sociala kompetens som ett stort plus? Är du dessutom självgående och har ett starkt intresse för administration? Sök då extrajobb som receptionist hos oss redan idag!
Du kommer bli anställd hos oss på Manpower och uthyrd till Coor som bemannar Telias kontorsreception. Vi kommer lägga stor vikt på personens flexibilitet och möjlighet att komma in på kort varsel vid frånvaro av ordinarie personal.
OBS. Du måste ha en annan huvudsaklig sysselsättning för att kunna bli behovsanställd hos oss. Exempelvis studerande, pensionär, eget företag eller ha en annan anställning på minst 50%.
Just nu behöver vi din hjälp under vecka 52 samt vecka 1.
Hur ser en vanlig arbetsdag ut?
I rollen som receptionist ingår flera roliga varierande arbetsuppgifter, men viktigast blir att hantera Telias besöksmottagning.
Arbetet innebär bland annat:
* administrera passerkort och konferensteknik
* beställning och påfyllning av kontorsmaterial
* sortering och distribution av ankommande och avgående post och gods.
Vad krävs för att bli behovsanställd?
Vi utgår från att du är en nyfiken och tillmötesgående person. Du är flexibel och ansvarsfull i ditt arbetssätt och du drivs av att få arbeta med människor och gillar att hjälpa till!
Vi söker dig som:
* Är deltidsarbetande eller studerar minst 50% eller pensionär/senior och vill arbeta extra. Du MÅSTE alltså ha en annan "huvudsaklig sysselsättning" på minst 50%
* har tidigare erfarenhet kundservice
* är duktig på att interagera och kommunicera med olika sorters människor
* Vi tror att du har ett naturligt sinne för service samt är utåtriktad, positiv, prestigelös, och professionell
* Du är noggrann och strukturerad samt har ett starkt intresse för administration
* Tar egna initiativ och är inte rädd för att fatta snabba beslut
* Du bör vara händig och ha en del kunskaper eller intresse för teknik
Erbjudande
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor.
Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.
Sök tjänsten i dag!
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Viktor Nordkvist på
viktor.nordkvist@manpower.se.
Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Extra jobb
Publiceringsdatum2020-12-03ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-12-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagManpower AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "5f8f4e67-219e-".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Manpower AB (org.nr 556348-1588)
Arbetsplats Manpower
Jobbnummer 5473464
Observera att sista ansökningsdag har passerat.