Norsktalande kundservicemedarbetare sökes till fordonsbranschen
MSX International Ltd / Butikssäljarjobb / Stockholm
2015-01-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Norsktalande kundservicemedarbetare sökes till fordonsbranschen" (publicerad 2015-03-09) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MSX International Ltd i Stockholm,
Jönköping,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige MSX International är ett internationellt ledande serviceföretag för affärsteknologi inom bilindustrin. Våra samarbetspartners och kunder är bilimportörer samt deras återförsäljare och vårt fokus är lönsamhet och kundtillfredställelse. Med mer än 75 års erfarenhet inom bilbranschen och med drygt 5500 anställda experter i 80 länder har MSXI vad som krävs för att förstå marknadens dynamik och för att ta våra kunder ett steg längre än dess konkurrenter.
Tycker du om att arbeta med kundservice och brinner för att ge förstklassig service? Då kan detta vara arbetet för dig! Vi söker nu en norsktalande kundservicemedarbetare för kunds räkning.
I tjänsten som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta i backoffice med att hantera olika mer avancerade ärenden kring kundernas bilägarskap. Som kundservicemedarbetare kommer du att vara en del av ett mindre team och arbeta med telefon och dator som främsta arbetsredskap, med att ge kunderna förstklassig service!
Vi söker dig som är en erfaren kundservicemedarbetare, som har stort fokus på service och kundnöjdhet och alltid har som mål att överträffa kundernas förväntningar. Du ska vara en duktig problemlösare, vara analytisk, positiv och ha lätt för att kommunicera med andra människor. Erfarenhet och/eller har ett starkt intresse för fordonsbranschen är meriterande.
Anställning och arbetsställe:
Placering i Stockholmsområdet. Anställningen är heltid. Du kommer att vara en del av ett mindre team och vara anställd av MSXI, men arbeta heltid för en av våra kunder. Vi har behov att tillsätta tjänsten snarast.
Publiceringsdatum2015-01-13Dina arbetsuppgifter• Svara professionellt på kundernas frågor via email och telefon
• Säkerställa svar / lösning på kundernas komplicerade frågor kring bilägarskapet
• Interagera med återförsäljarna för klargörande i olika specifika problem
• Driva vidare eller eskalera ärenden som inte kan lösas i kundkontaktcentret
• Föra in och bearbeta data i kundens CRM system
Önskvärd erfarenhet:
• Erfarenhet från arbete med administration och kundservice
• Erfarenhet från fordonsbranschen är meriterande
• Trivs att arbeta med mycket kundkontakt
• Lätt för att kommunicera muntligt och skriftligt
• Lösningsorienterad och analytisk
• Strukturerad, självgående och positiv
• Mycket goda kunskaper i norska och goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift
• Grundläggande it-kunskaper och van användare av Office-paket
Ansökan bör innefatta ett personligt brev och ett CV. Ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande, dock senast den 2015-02-01.
Arbetstider och omfattningHeltid Tills vidare
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-02-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktYvonne Palm, Account Manager +46 (0)723 814 261
ypalm@msxi-euro.comFöretagMSX International Ltd
AdressMSX International Ltd
Drakegatan 7
41250 Göteborg
KontorsadressDrakegatan 7
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2126547
Observera att sista ansökningsdag har passerat.