Norsktalande handläggare till storbank

SW / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Talar du flytande norska och vill arbeta som kravhandläggare på bank? Trivs du i en roll där du både får ha kundkontakt och arbeta administrativt? Då kan rollen hos vår kund i Solna vara något för dig! Här välkomnas du in i ett härligt gäng med kollegor från Nordens alla länder!

Just nu hjälper vi vår storbankskund i Solna att hitta en norsktalande handläggare till deras avdelning som hanterar kunder med betalningssvårigheter och kravhandläggning kring detta. Du kommer arbeta med 4 andra norska kollegor i ett team på ca 15 personer.

Som kravhandläggare hanterar du telefonsamtal och mail från kunder med betalningssvårigheter. Du utför grundläggande analyser av deras ekonomiska situation och arbetar aktivt för att hjälpa dem att åter bli stabila betalare. Du har, inom ramen för bankens kreditpolicy, befogenhet att upprätta lämpliga avbetalningsplaner för ändamålet. Du gör även löpande kreditbedömningar av kunder som identifierats med högriskbeteenden och ansvarar för att proaktivt kontakta dessa, och i förekommande fall utfärda tillfälliga köpstopp eller avsluta kontot. Även denna roll är bred och omväxlande med fokus på kundkontakter och viss administration kopplad till ärendehanteringen.

Lämplig bakgrund
För den här tjänsten är det ett krav på flytande norska i både tal och skrift. Vi letar efter dig som är i början av din karriär och kanske har du en ekonomiexamen. Ett intresse för ekonomi och bankbranschen kommer att hjälpa dig i din karriär hos vår kund. I övrigt är det viktigt att du är snabblärd och detaljorienterad. Eftersom du har mycket kontakt med kunder är det också viktigt att du är serviceminded ochlyhörd för kundens behov.

Talar du andra språk än norska är detta också meriterande.

Bra att veta
Ovanstående är ett konsultuppdrag på 12 månader med en anställning hos SW. Därefter finns det mycket goda chanser till överrekrytering till kund. Arbetet utförs på heltid och i och med att du arbetar mot den norska marknaden kan det förekomma att du arbetar svenska högtider, t ex nationaldagen och midsommar.

Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan idag då tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor rörande tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryteringskonsult Alexandra Koblet Olsson, 076647 16 44.

Konsult hos SW
Som konsult hos SW är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. SW är kollektivavtalsanslutna och erbjuder förmåner som exempelvis friskvårdsbidrag och rabatt på gymkort.

Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Våra konsultchefer arbetar i nära samarbete med dig och coachar dig i din fortsatta karriär.

SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.

Läs mer på www.sw.se (http://www.sw.se/) och gilla oss på Facebook (http://www.facebook.com/StudentWorkers)!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-12-18

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Koblet Olsson Mob: 076 647 16 44

Företag
SW

Adress
SW
Humlegårdsgatan 20
11120 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20, Stockholm

Jobbnummer
3860724

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: