Norsktalande Back Office Agent till Ellos Group
Effektiv Borås / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Effektiv Borås i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Om vår kund
Ellos Group är Nordens ledande e-handelsgrupp med bolagen Ellos, Jotex och Stayhard. I nära relation med våra miljontals kunder strävar vi ständigt efter att utveckla och erbjuda attraktiva erbjudanden inom mode och hemprodukter för hela familjen. För oss är kunden alltid i fokus. Ellos Group - med huvudkontor i Borås - är verksamt i samtliga nordiska länder. Ellos Group har ca 700 medarbetare och omsatte 2016, drygt 2 miljarder SEK. Huvudägare är Nordic Capital Fund VII.
Är du duktig på norska, har tidigare arbetat inom kundservice och nu vill ta dig an mer utvecklande ärenden i en Back Office-funktion? Vill du därtill arbeta med välkända varumärken? Ta chansen och sök till Back Office Agent hos Ellos Group!
Dina arbetsuppgifter
I rollen som Back Office Agent kommer du dagligen att stötta och stärka Front Line Agents i sin kundkontakt och arbeta med komplexa ärenden som kräver såväl en helhetsförståelse som en specialistkunskap. Du kommer bland annat att djupare behandla:
• Reklamationsärenden, återbetalningar, komplex order och efterlysningar
• Agera superuser i systemen och supportera Front Line med specialistkunskap
• Följa uppsatta försäljningsparametrar för varje produktkategori
• Stoppa order och relaterad hantering vid misstänkta bedrägerier
Vi erbjuder dig en tillsvidareanställning på heltid och dagtid på ett välkänt företag med kända varumärken, utvecklingsmöjligheter och en stor bredd av arbetsuppgifter relaterade till olika ärenden och produkter.
Vill du vara med och bidra till hög kundnöjdhet och bli en representant för Ellos Groups varumärken? Läs vidare om hur detta kan bli möjligt!
Din profil
Vi söker dig som kan flytande norska i såväl tal som skrift. Du har tidigare erfarenhet inom kundservice och vill nu ta nästa kliv. Din förmåga att sätta dig in i nya system och arbetssätt är mycket god och du kan snabbt växla mellan olika uppgifter och system. Vidare förstår du dialogstrategier i olika kanaler anpassat till både målgrupp och kommunikationskanal.
Som person är du mycket serviceinriktad, lösningsorienterad och har en drivkraft att förstå och lösa komplexa kundärenden. Vidare har du ett stort engagemang i att utbilda medarbetare för att förbättra kvalitet och säkerställa korrekt hantering i ärenden. Du gillar att lösa såväl de akuta händelserna till att se de långsiktiga förbättringsmöjligheterna. Viktigast av allt: Du har viljan att göra det lilla extra för att nå hög kundnöjdhet!
Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via
www.effektiv.se. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, sista ansökningsdatum är 5 november. Vi ser gärna fram emot din ansökan snarast! Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Marie Wikström: 0720-17 93 60 eller
marie@effektiv.se Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Effektivitet, Driv, Långsiktighet och Framgång - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-10-23ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-05
Ange följande referens när du ansöker: 713
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarie Wikström
marie@effektiv.seFöretagEffektiv Borås
AdressEffektiv Borås
Skaraborgsvägen 3B
50630 Borås
KontorsadressSkaraborgsvägen 3B
Jobbnummer 3762846
Observera att sista ansökningsdag har passerat.