Noggrann teknisk administratör med kunskap i Adobe Professional

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Som administratör på ett internationellt företag kan du se fram emot en arbetsdag där struktur och god systemkunskap alltid behövs. Vi på Adecco Office & HR erbjuder dig som uppskattar administrativa arbeten en ny utmaning hos vår kund i Göteborg.

Hur ser din arbetsdag som administratör ut?
Du kommer att stötta projektledare i det administrativa arbetet kring ny- och ombyggnadsprojekt. Med datorn som ditt viktigaste arbetsredskap servar du avdelningen genom att ta in och sortera en stor mängd data och information från pågående och avslutade projekt. Ditt arbete går ut på att utforma PDF-böcker i Adobe Professional utifrån projektets dokumentation som på ett lättöverskådligt och välutformat sätt ska erbjuda kunder och leverantörer en god insyn. Du kommer att ansvara för struktur och spårbarhet av slutdokumentation till kund.

Uppdraget pågår till maj med start omgående och arbetstider vardagar 8-17. För rätt person finns eventuellt möjlighet till förlängning. Du blir anställd som konsult och uthyrd till vårt kundföretag.

Vem trivs här?
Du som har erfarenhet av att arbeta med teknisk dokumentation och besitter en god teknisk förståelse kommer att trivas på det här uppdraget. Du är en administratör ut i fingerspetsarna och gillar att hugga i där det behövs mest under arbetsdagen. Vidare har du goda dator- och systemkunskaper, särskilt Adobe Professional. Har du kunskap i MS Project är det meriterande. Då vårt kundföretag har engelska som arbetsspråk är det mycket viktigt att du känner dig bekväm med att använda såväl det som svenska i både tal och skrift.

Är du en doer som arbetar snabbt och strukturerat så är du rätt person för tjänsten! Vidare är din förmåga att hålla ordning och reda och att tänka logiskt en förutsättning för att lyckas i ditt arbete. Vi ser gärna dig som har kortare arbetslivserfarenhet men rätt systemkunskaper och personlighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom formuläret nedan.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Har du frågor om uppdraget och rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Emelie Lövebrant på 031-725 45 43.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2014-01-21

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelie Lövebrant 031-725 45 43

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Götgatan 11
41105 GÖTEBORG

Jobbnummer
1755555

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: