Noggrann administratör/ orderläggare sökes!

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Vill du arbeta heltid på ett av Sveriges mest välkända företag och utveckla din erfarenhet inom det administrativa området? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig möjlighet till detta!

Hur ser din arbetsdag ut?
Du kommer att arbeta i ett team med andra orderläggare och ta emot beställningar från vårt kundföretags kunder via mail eller telefon och därefter administrera dem i företagets datasystem. Du kommer även att komplettera beställningar via telefon samt lämna leveransbesked till kunderna via telefon, mail eller sms.

Uppdraget startar i början av maj och varar tom sista augusti med goda möjligheter till förlängning. De första två veckorna kommer att bestå av en betald utbildning. Den är förlagd måndag till fredag, 8.00 -16.30. Därefter är arbetstiderna schemalagda med arbete främst måndag till fredag, varierande dag- och kvällstid, men en gång i månaden ingår även arbete på lördag. Övertid förekommer och det är en fast lön.

Vem trivs här?
Du som har avslutade gymnasiestudier och befinner dig i början på din yrkeskarriär och nu letar efter ett arbete med kontorsinriktning och gillar kontakten med andra, både kollegor och kunder, kommer att känna att du hittat rätt. Har du tidigare arbetat med administration och har data- och telefonvana kommer du att känna igen dig.

Trivs du med att ha datorn som främsta arbetsredskap och ha kontakt med kunder via telefon är detta arbetet för dig. Tycker du även om att arbeta noggrant och ser dig som en stresstålig person kommer du att nå framgång!

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån.

Du finner en länk till annonsen här: http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1499649

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel: 031-725 45 16.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2012-03-31

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1202736

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: