Niscayah rekryterar driven teamledare till Back Office
Experis Sverige / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Sverige i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Niscayah är det största elektroniska säkerhetsföretaget i Europa och en av de största systemintegratörerna i USA. Med över 200 kontor i 15 länder erbjuder Niscayah fullständiga säkerhetslösningar för kunder med höga säkerhetskrav såsom bank och post, handel, värme och vatten, transport och logistik samt bensinstationer. Säkerhetstjänsterna baseras på kundens behov och modern teknologi med koncept inom inbrottssäkerhet, brandskydd, tillträdeskontroll, kameraövervakning, management av säkerhetslösningar, teknisk service, larmcentralstjänster och fjärrtjänster. Mer information finns på
www.niscayah.com.Niscayah ägs sedan september 2011 av Stanley Black & Decker, som är ett av de 500 största börsnoterade aktiebolag som handlas i USA, värt 10 miljarder dollar. Stanley Black & Decker är en global leverantör av verktyg och relaterade tillbehör, mekaniska åtkomstlösningar och elektroniska säkerhetslösningar, fästsystem med mera. Mer information finns på
www.stanleyblackanddecker.com.Publiceringsdatum2012-04-27Dina arbetsuppgifterSom teamledare på Back Office kommer du att arbeta operativt med att ge extern och intern support i form av kundadministration, registervård och avtalsadministrering. Du hjälper även kunderna med tekniska frågor rörande fjärrövervakning av larm. Du leder, fördelar och följer upp det dagliga arbetet. I din roll bidrar du till Niscayahs utveckling genom att komma med förslag på förbättringar och utveckling av Back Office.
Vem är du?
Vi söker dig som tidigare har arbetat med service mot kund, gärna via telefon och med företagskunder. Du är en person som har fått och tagit mycket ansvar i din roll, t ex genom ansvar för ett projekt, en process eller en grupp. Vi ser att du har gymnasiekompetens och att du behärskar MS Office-programmen bra. Du har arbetat administrativt, gärna som sälj- eller marknadsassistent eller liknande. Som person är du duktig på att arbeta med kunder och leverera bra resultat. Du har förmågan att få med dig dina kollegor och är en god administratör. Du vill utvecklas och gillar när det händer mycket.
Vad kan Niscayah erbjuda dig?
Niscayah kan erbjuda dig en spännande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter för rätt person. Du kommer att ha många kontaktytor, både internt och externt. Företaget är inne i en förändringsprocess där man har möjlighet att kunna vara med och påverka. Niscayah är i dag beläget på Kungsholmen (Lindhagen). En förutsättning för en anställning inom Niscayah är att du som sökande får ett godkännande via kontroll hos Länsstyrelsen.
Kontaktperson för detta jobbI denna rekrytering samarbetar Niscayah med Experis (Manpower Group). Tjänsten söker du via "ansök nu"-knappen. Ansvarig rekryteringskonsult är Veronica Hagborg. Frågor kan besvaras på 08-764 24 48.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-05-07
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVeronica Hagborg, 0703773512
FöretagExperis Sverige
AdressExperis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm
Jobbnummer 1227938
Observera att sista ansökningsdag har passerat.