Niscayah AB söker Projektledare till affärsområde Brandskydd i G

Niscayah AB / Elektronikjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla elektronikjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Niscayah AB i Göteborg, Borås, Skara, Halmstad, Jönköping eller i hela Sverige

Niscayah AB erbjuder moderna tekniska säkerhetssystem och säkerhetstjänster till medelstora och stora kunder med höga krav på säkerhet inom alla branscher.
Säkerhetstjänsterna baseras på kundens behov och modern teknologi med koncept inom inbrottssäkerhet, brandskydd, tillträdeskontroll, kameraövervakning, management av säkerhetslösningar, teknisk service, larmcentralstjänster och fjärrtjänster.

På Niscayah är det enkelt att vara med och påverka utvecklingen. Goda idéer och konkreta resultat ger stora möjligheter till utveckling inom företaget. Den lokala och globala närvaron gör oss till ett företag med närheten till marknaden och världen som marknad.

Niscayah har idag ett helt unikt koncept inom brandskydd. Vi tillhandahåller såväl teknik i absolut framkant som en stor bredd av tjänster. Utbildning inom allt från brandsläckning till deltidsbrandmän och Systematiskt brandskyddsarbete. För att bli den marknadsledande aktör som vi anser oss vara har vi även startat en larmcentral för brandlarm där vi är först med att se hur mycket rök det är eller hur varmt det är där det brinner.

Vi söker dig som har vana av projektledning. Du ska kunna visa att du har arbetat effektivt och självständigt med att driva tidigare projekt på ett för kunden och företaget lönsamt sätt. Arbetet är ganska tufft och innebär en utmaning även för dig som är rätt person. Du är definitivt produktiv, initiativrik och självgående som person och har ett brinnande intresse för att bygga långsiktiga och goda affärsrelationer. Du kan visa att du nått resultatmässig framgång i dina tidigare uppdrag som projektledare. Det är inte ett måste att du har vana från säkerhetsbranschen men det är definitivt ett plus.

I dina arbetsuppgifter ingår att du ansvarar för projekt med avdelad personal där du förväntas hålla uppsatt budget. Det ingår också kalkylering, medverkan i affärsmässig bedömning av offerter och anbud samt ansvar för upphandling av underentreprenörer. Du skall även ansvara för fortlöpande ekonomisk uppföljning och redovisning av projekt och upprättande av tid- och arbetsmiljöplaner samt kvalitetsplaner i enlighet med ISO och andra lagar och föreskrifter.

Vi ser gärna att du har teknisk gymnasieutbildning samt att du behärskar Officepaketet. Du skall självklart kunna hantera det svenska och engelska språket väl i både tal och skrift. Övriga kunskaper som är meriterande är kunskaper i entreprenadjuridik och övriga branschregler samt kunskaper i AutoCad.

Tjänsten tillsätts snarast enligt ök. En förutsättning för anställning inom Niscayah är att du som sökande får ett godkännande via kontroll hos Länsstyrelsen. Niscayah arbetar aktivt för en bra arbetsmiljö med jämställda förhållanden och vi ser gärna kvinnliga sökande.

Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt, dock senast 30 april. Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2012-03-30

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christer Roos, Affärschef, 010-458 81 33

Företag
Niscayah AB

Adress
Niscayah AB
Box 12545
10229 Stockholm

Jobbnummer
1202328

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Niscayah AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Niscayah AB: