Nämndsekreterare

Borås Stad / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Borås
2013-03-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Nämndsekreterare" (publicerad 2019-01-31) ⬅️


Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Borås Stad i Borås

Arbetsplats: Stadsdelsförvaltningen Norr.

Anställningsvillkor: Tjänsten är ett vikariat på 50 procent av heltid under ordinarie innehavares tjänstledighet, dock längst t.o.m. 2014-01-31. Tillträde omgående.

Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta som sekreterare vid stadsdelsnämndens sammanträden med ansvar för utskick, protokoll och justering. Du ska registrera stadsdelsförvaltningens inkomna och upprättade handlingar, fördela ärenden till handläggare och expediera beslut. Du kommer att vara delaktig i utveckling av nämndadministrationen.

Kvalifikationer: Högskoleutbildning inom administration är ett krav, gärna med inriktning mot offentlig förvaltning. För arbetet krävs en god förmåga att kommunicera, framförallt i skrift. Vi förutsätter att du har en hög servicenivå då arbetet innebär många kontakter, inom och utanför förvaltningen. Du bör ha intresse för administration med förmåga att skapa och upprätthålla struktur och ordning.

Upplysningar lämnas av administrativ chef Marita Haglund, tfn 033-35 86 14. Fackliga företrädare nås genom Borås Stads växel, tfn 033-35 70 00.

Välkommen med din ansökan senast 2013-04-14.

Publiceringsdatum
2013-03-21

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-04-14
Ange följande referens när du ansöker: 44:2013:19
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Borås Stad

Adress
Borås Stad
Stadsdelsförvaltningen Norr
50180 1490

Jobbnummer
1500676

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Borås Stad

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Borås Stad: