Mötessamordnare till myndighet i Stockholm
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2018-03-23Dina arbetsuppgifterTill en mindre myndighet i centrala Stockholm söker vi nu en mötessamordnare.Uppdraget omfattar heltid med start i mitten av juni och är ett längre uppdrag. Som mötessamordnare kommer du att stötta myndighetens mötesverksamhet som kan handla om både större och mindre konferenser, möten, workshops eller seminarier med svenska och internationella aktörer.
De huvudsakliga arbetsuppgifterna infattar:
* Vara ett konferensstöd gällande konferens- och teknikfrågor samt frågor som rör exempelvis möblering, städbehov m.m.
* Vara ett kreativt bollplank kring olika mötesformer.
* Samordna logistiken kring möten och kontakt med mötesarrangören.
* Boka lokal för möten och samordna förberedelsearbetet samt se till att möteslokalen är återställd efter mötet.
* Beställa möblering, mat, audiovisuell utrustning, vakter m.m. inför evenemang.
* Deltagarhantera och administratera allt som rör planering och genomförande av möten.
* Ge användarstöd i konferensteknik till myndighetens medarbetare.
* Samordna med IT för att teknik och mikrofoner fungerar på plats.
Utöver detta tillkommer det andra arbetsuppgifter som kan handla om att sköta den interna annonseringen för evenemangen, dokumentera och ta bilder, föra enklare statistik om deras möten och events, fylla på informationsmaterial m.m.
Vem är du?
Vi söker dig med avslutad gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning, eller inhämtad erfarenhet på annat sätt. Vi ser även att du har erfarenhet av ovannämnda arbetsuppgifter som kommer att förekomma. Du ska ha goda kunskaper i MS Office samt god kunskap och erfarenhet av mötestesknik (exempelvis telefon och videokonferens, audiovisuell utrustning). Du har även mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift. Eftersom rollen innebär mycket mötes-service bör du även kunna ge hög service och stöd till mötesarrangörer.
Du erbjuds
Ett uppdrag på 100% som mötessamordnare på mindre myndighet i centrala Stockholm. Du kommer att få en utbildning på plats inför uppdraget.Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer att bli visstidsanställd av Jurek men arbeta ute hos vår kund. Då urvalsprocessen sker löpande så ser vi gärna att du skickar din ansökan med CV som beskriver vilka uppdrag du genomfört, i vilken roll samt uppdragets omfattning och tidsperiod, så snart som möjligt.
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig My Bergdahl på
my.bergdahl@jurek.se. Du är varmt välkommen att ansöka till denna tjänst via vår hemsida
www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via email.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMy Bergdahl
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 4040451
Observera att sista ansökningsdag har passerat.