Mentor Helpdesk/Support
NextCrew Norden / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos NextCrew Norden i Stockholm,
Vallentuna,
Örebro,
Sundsvall,
Malmö eller i
hela Sverige Om NextCrew Norden
NextCrew är ett rekryterings- och Bemanningsföretag med fokus på IT, Ekonomi, sälj och även inom Teknik.
Vi på NextCrew har mångårig erfarenhet inom ovan nämnda branscher, vilket gör att vi med framgång kan bistå både arbetsgivare och sökande
Är du den vi söker?
NextCrew Norden har i samarbete med vår kund ett stort behov av dig som har en gedigen erfarenhet inom Support och Helpdesk i alla dess former.
Som Mentor i detta team skall du på ett pedagogiskt och ödmjukt sätt hjälpa och visa de yngre medarbetarna vad arbete inom Support och helpdesk innebär.
Självklart kommer du också arbeta i verksamheten med support och övervakning av kundens interna system.
Som den Mentor du är förutsätter vi att du har flera års erfarenhet inom Support/Helpdesk/övervakning.
Du måste behärska Svenska och Engelska väl i tal och skrift.
Meriterande är:
1. Erfarenhet inom Bank/Finans, försäkring
2. Högskolaexamen inom IT.
Tjänsten är placerad i Stockholm och har schemalagd arbetstid från 08:00 - 22:00, vilket innebär att du ibland arbetar dag och ibland kväll samt helger.I detta schema har du även långledigt inom schemaperioden.
Publiceringsdatum2012-10-12Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Schemalägd arbetstid 08:00 - 22:00,
ErsättningFast lön
Övertid/tillägg enligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagNextCrew Norden
AdressNextCrew Norden
Hammarbyfabriksväg
12030 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 070-669 04 05
E-postadress:
info@nextcrew.se Jobbnummer 1364328
Observera att sista ansökningsdag har passerat.