Medarbetera till kundorder och reklamationshantering
Henrik Lindström / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Henrik Lindström i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Botkyrka,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Adaptus Bemanning AB
Vår Kund
För uthyrning till kund i söderort 6 månader sökes följande;
Publiceringsdatum2013-11-01ArbetsuppgifterUppdraget innebär att hantera administrationen från att en kundorder, reklamation eller utleveransrelaterat ärende inkommer från kund till att ärendet är stängt för alla Lagenas försäljningskanaler dvs Systembolaget, Grossister, HoReKa och skeppshandel.
Målet är att säkerställa en nöjd kund i alla lägen genom att vårda, behålla och utveckla våra kunder där Lagena levererar en service som är bäst i klassen.
Arbetet innebär att kommunicera och koordinera med främst säljorganisationen hos våra kunder, kundserviceansvariga, x-sam, lagerverksamheten samt övriga stödfunktioner i vårt företag.
De huvudsakliga arbetsuppgifterna består i att;
• Kundorderhantering (Order, mässorder, specialorder, expressorder etc)
• Exportorderhantering (Dokumentation och uppföljning att gods kommer fram)
• Reklamationshantering för alla mottagare och kunder
• Koordinering rörande leveransplaner med X-sam och andra underleverantörer
• Koordinering med X-sam rörande ändringsbehov, transportavvikelser, felleveranser och reklamationer för alla försäljningskanaler
• Kunddialog med SB, Grossister och HoReKa kontakter inom order & reklamation
• kundservice funktoner såsom uppläggning av nya artiklar, lägga inköpsorder och arbetsorder
KvalifikationerUtbildningskrav;
• Gymnasiekompetens med påbyggnadsutbildning inom transport/logistik
Erfarenhet;
• Praktisk erfarenhet på minst 3-5år av att arbeta inom callcenter/kundservice/orderdesk/reklamationer området.
• Hög kompetens och praktisk erfarenhet från att hantera kundkontakter i ett leverans- och transportflöde inom konsumentbranchen
• God kunskap om hur ett ordersystem/affärssystem fungerar och hur det stödjer det praktiska dagliga arbetet.
Tillsättning
Start omgående, ansök därför redan idag via vår hemsida
www.bemanning.seAnsvarig rekryterare för tjänsten är Henrik Lindström
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-11-11
Ange följande referens när du ansöker: 692
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHenrik Lindström
FöretagHenrik Lindström
AdressHenrik Lindström
Arenavägen 47, 6 tr
12177 JOHANNESHOV
Jobbnummer 1692487
Observera att sista ansökningsdag har passerat.