Medarbetera till kundorder och reklamationshantering

Henrik Lindström / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Henrik Lindström i Stockholm, Solna, Huddinge, Botkyrka, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Adaptus Bemanning AB

Vår Kund
För uthyrning till kund i söderort 6 månader sökes följande;

Publiceringsdatum
2013-11-01

Arbetsuppgifter
Uppdraget innebär att hantera administrationen från att en kundorder, reklamation eller utleveransrelaterat ärende inkommer från kund till att ärendet är stängt för alla Lagenas försäljningskanaler dvs Systembolaget, Grossister, HoReKa och skeppshandel.
Målet är att säkerställa en nöjd kund i alla lägen genom att vårda, behålla och utveckla våra kunder där Lagena levererar en service som är bäst i klassen.

Arbetet innebär att kommunicera och koordinera med främst säljorganisationen hos våra kunder, kundserviceansvariga, x-sam, lagerverksamheten samt övriga stödfunktioner i vårt företag.

De huvudsakliga arbetsuppgifterna består i att;
• Kundorderhantering (Order, mässorder, specialorder, expressorder etc)
• Exportorderhantering (Dokumentation och uppföljning att gods kommer fram)
• Reklamationshantering för alla mottagare och kunder
• Koordinering rörande leveransplaner med X-sam och andra underleverantörer
• Koordinering med X-sam rörande ändringsbehov, transportavvikelser, felleveranser och reklamationer för alla försäljningskanaler
• Kunddialog med SB, Grossister och HoReKa kontakter inom order & reklamation
• kundservice funktoner såsom uppläggning av nya artiklar, lägga inköpsorder och arbetsorder

Kvalifikationer
Utbildningskrav;
• Gymnasiekompetens med påbyggnadsutbildning inom transport/logistik

Erfarenhet;
• Praktisk erfarenhet på minst 3-5år av att arbeta inom callcenter/kundservice/orderdesk/reklamationer området.
• Hög kompetens och praktisk erfarenhet från att hantera kundkontakter i ett leverans- och transportflöde inom konsumentbranchen
• God kunskap om hur ett ordersystem/affärssystem fungerar och hur det stödjer det praktiska dagliga arbetet.

Tillsättning
Start omgående, ansök därför redan idag via vår hemsida www.bemanning.se

Ansvarig rekryterare för tjänsten är Henrik Lindström

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-11-11
Ange följande referens när du ansöker: 692
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Henrik Lindström

Företag
Henrik Lindström

Adress
Henrik Lindström
Arenavägen 47, 6 tr
12177 JOHANNESHOV

Jobbnummer
1692487

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Henrik Lindström

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Henrik Lindström: