Medarbetare till IT-support!
Qwork Sweden Ab Stockholm / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Qwork Sweden Ab Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sollentuna,
Nynäshamn eller i
hela Sverige För kunds räkning söker QWORK nu en medarbetare till företagets IT-support. Kundföretaget är en välrenommerad bank som är en del i en global affärskoncern. Banken är ledande i Skandinavien inom konsumentkredit och tillhandahåller breda tjänster inom lån och kortkrediter, antingen direkt till slutkund eller i samarbete partners inom detaljhandel eller på internet.
Företaget erbjuder dig att bli en del i en arbetsgrupp präglad av en positiv atmosfär där de personliga egenskaperna skattas högt. Organisationen strävar hela tiden efter att erbjuda bästa service till sina kunder, men lika viktigt är även att skapa en intressant och framgångsrik arbetsplats för sina medarbetare. För rätt person är utvecklingsmöjligheterna stora och företaget delar även sina lokaler med andra delar av den globala koncernen.
Publiceringsdatum2011-01-17Dina arbetsuppgifterI rollen som IT-support medarbetare kommer du tillsammans med ditt team att ansvara för bankens Service Desk. Gruppen består av fyra medarbetare som både hanterar Front Line support via telefon och Back Office aktiviteter.
KvalifikationerVi söker dig som har teknisk bakgrund med tidigare dokumenterad erfarenhet från arbete i IT-miljö. Vi tror även att du tidigare har arbetat i en Service Desk och därifrån har god erfarenhet av Windowsprodukter (XP, Win7), AD och Office. Meriterande är även god förståelse för Citrix och VPN-lösningar. Har du även kunskaper i Windows server 2008/2003 samt utbildning, alternativt erfarenhet av ITIL, är detta ett stort plus.
Dina personliga egenskaperSom person är det viktigt att du är duktig på att hantera kundrelationer samt trivs med att arbeta kundfokuserad. Då det i din roll ingår att förmedla teknisk information till kunder med mindre tekniska kunskaper är det viktigt att du är ödmjuk och även har en god kommunikationsförmåga. Andra egenskaper som vår kund värdesätter är att du är driven, trivs med att arbeta i team och är bra på att hantera stressade situationer.
Så ansöker duTjänsten är ett uthyrningsuppdrag på heltid, 6 månader med goda chanser till fortsatt anställning hos vår kund. Ansökan skickas till
elin.akerstrom@qwork.se , märkt ?Medarbetare Service Desk ?. Då rekryteringsprocessen sker löpande vill vi tipsa dig om att skicka in din ansökan redan idag! Frågor gällande tjänsten besvaras av Elin Åkerström, 08-21 55 60 (växel).
Ansökan: Löpande urval
Tillträdesdatum: Snarast
Arbetsort: Stockholm
Varaktighet: Heltid, 6 månader med chans till förlängning.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
elin_akerstrom@hotmail.comFöretagQWORK SWEDEN AB STOCKHOLM
AdressQWORK SWEDEN AB STOCKHOLM
Barnhusgatan 20, 4 tr
11123 Stockholm
KontorsadressBarnhusgatan 20, 4 tr
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-21 55 60
Faxnummer: 08-4112133
E-postadress:
info@qwork.se Jobbnummer 824313
Observera att sista ansökningsdag har passerat.