Marknadskoordinator till Sollentuna
Xtra Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xtra Sverige AB i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Täby,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Xtra Sverige AB
Publiceringsdatum2012-03-16Om företagetXtra är ett av Nordens ledande bemanningsföretag och vi finns i Sverige och Norge. Vi bemannar och rekryterar inom tjänstemannasektorn och har sedan starten 1995 givit över 15 000 personer arbete. Xtra Office arbetar med ekonomer, administratörer och personal inom service.
Vi söker just nu en Marknadskoordinator för ett långsvarigt uppdrag hos vår kund i Sollentuna. På sikt finns möjlighet att gå över i anställning hos vår kund.
Om företagetFöretaget startade 2005 och är nishade inom ett segment mot entreprenadmaskiner med försäljningsområde inom norden. De har en stabil tillväxt och är idag 40 anställda.
ArbetsuppgifterDu skall ha ett par års dokumenterad erfarenhet av arbete som marknadsassistent/koordinator där du arbetat och drivit fler olika projekt. Då du kommer att samarbeta med olika avdelningar krävs att du har ett strukturerat arbetssätt, är kreativ och en god administratör.
Du kommer bl.a. att i samråd med försäljningschefen arbeta med koordinering och planering av mässor inom norden, hjälpa säljarna med kundevent och vara med i utformning av marknadsmaterial. Du kommer även att vara ansvarig för att uppdatera hemsida och trycksaker, samt sköta utskick av nyhetsbrev.
För att trivas och lyckas med tjänsten bör du vara prestigelös och inte vara rädd för att lyfta luren och ta kontakt med allt från potentiella samarbetspartners till olika leverantörer. Det är även positivt om du har erfarenhet från mindre företag inom industrisektorn.
I tjänsten ingår även att vara behjälplig med olika administrativa uppgifter som tex att beställa kontorsmaterial, välkomna besökare och vara ett ansikte utåt.
ProfilDu som söker har:
• Mycket goda kunskaper inom Officepaketet samt goda kunskaper om publiceringsverktyg såsom Adobe Indesign och PhotoShop.
• Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
• Flytande engelska i tal och skrift. Ytterligare språk är meriterande .
• B-körkort
Xtra Office erbjuder bra anställningsvillkor och en personlig kontakt med en av våra konsultchefer. Som konsult hos Xtra blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. För många uppdrag som går genom oss finns det även möjlighet att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Vidare får du en personlig konsultchef på Xtra Office och självklart är Xtra ett auktoriserat bemanningsföretag genom Almega.
Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Välkommen in med din ansökan
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-04-17
Ange följande referens när du ansöker: 967
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Dahlström, 076-8696495,
sara.dahlstrom@xtra.seFöretagXtra Sverige AB
AdressXtra Sverige AB
Lindholmspiren 9
41756 Göteborg
Jobbnummer 1188821
Observera att sista ansökningsdag har passerat.