Marknadskoordinator med kunskaper i Microsoft Dynamics sökes!
Placera Personal AB / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vår kund arbetar med upphandlingar inom fastighetsbranschen och erbjuder specialistkompetens inom områdena bygg, VVS, energi och säkerhet. Utöver ramavtal erbjuder de skräddarsydda upphandlingar och konsultation i upphandlingsfrågor samt en rad kringtjänster. De befinner sig just nu i ett intensivt förändringsarbete med implementering av flera nya system för verksamhetsstöd. I samband med en föräldraledighet söker vårt kundföretag en driven och erfaren marknadskoordinator. Uppdraget är med start omgående och löper till 31 december i år, med goda möjligheter till förlängning. Tjänstens omfattning är till en början 75% i arbetstid, med möjlighet att arbeta heltid framöver.
Tjänsten
Tjänsten är placerad på kontoret i Globenområdet, söder om Stockholm där 30 engagerade personer arbetar. I rollen som marknadskoordinator är dina ansvarsområden inom databashantering, marknadsföring av avtal och tjänster samt vara administrativt stöd till avdelningen. En av de viktigare arbetsuppgifterna initialt är att bidra i projektet att implementera CRM-systemet Microsoft Dynamics.
Publiceringsdatum2015-08-03Dina arbetsuppgifterI rollen som marknadskoordinator har du bland annat följande arbetsuppgifter:
• Registervård i databas över medlemmar, leverantörer och personal
• Uppdatering av hemsidan
• Bistå vid produktioner av trycksaker och bildhantering
• Sätta samman och uppdatera informationsmaterial, främst i Powerpoint
• Utföra/samordna utskick till kunder och leverantörer
• Administrativt och aktivitetsmässigt stöd, exempelvis planera och samordna aktiviteter
KvalifikationerFör att passa i rollen som marknadskoordinator ser vi gärna att du har följande kvalifikationer:
• 3-5 års erfarenhet av liknande roll och arbetsuppgifter
• Stor vana av CRM-systemet Microsoft Dynamics är ett krav
• Erfarenhet av arbete i Indesign, Photoshop och webbpublicering/redigering är ett krav
• Mycket stor vana av Officepaketet, främst Excel och Powerpoint
• Erfarenhet från offentlig verksamhet eller fastighets- och/eller byggbranschen är meriterande
• God kommunikativ förmåga i tal och skrift
Tjänsten som marknadskoordinator är en viktig och rolig på företaget. För att lyckas är det viktigt att du är noggrann, initiativtagande och positiv. Du kan arbeta självständigt samtidigt som du trivs med att arbeta i team. En god kommunikativ förmåga i svenska språket är viktigt och en förutsättning för att bli framgångsrik i ditt arbete.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Konsultuppdrag via Placera Personal / Deltid 75% till att börjar därefter goda möjligheter till heltid, kontorstider / Start omgående - 31 dec 2015, med goda möjligheter till förlängning.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-02
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Eriksson, Rekryterare 08-586 22 719
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2375818
Observera att sista ansökningsdag har passerat.