Mäklarassistent / koordinator / kundvård

Bravura / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-10-24

Företaget
Företaget är en del av en mycket framgångsrik mäklarkedja. Detta kontor är beläget på Södermalm och är en av stadsdelens ledande aktörer. Arbetsplatsen består idag av 25 trevliga och drivna personer. Trivs du i en actionfylld miljö med högt i tak är detta den rätta arbetsplatsen för dig!

Dina arbetsuppgifter
Som mäklarassistent är du en hjälpande hand åt mäklarna. Det kommer innebära att ta fram prospekt/beskrivningar, hjälpa till inför och efter möten, ta fram information samt statistik- och försäljningsrapporter åt bank och mäklare, förbereda tillträden samt andra administrativa sysslor. Därtill har du även ett ansvar för kundvård med fokus på relationsskapande vilket innebär att kontakta befintliga/tidigare kunder och potentiella nya kunder i stadsdelsområdet. Du arbetar huvudsakligen med telefon som arbetsverktyg vid dessa arbetsuppgifter. Ingen dag är den andra lik och det är viktigt att du har en struktur på ditt arbete som gör att du kan arbeta proaktivt.

Du arbetar varannan vecka mot kontorets mäklare där fokus ligger på administrativa arbetsuppgifter och varannan vecka arbetar du med kundvård och kontaktar kunder för företaget.

Kvalifikationer
• Avslutat gymnasieutbildning
• Erfarenhet av servicerelaterat yrke samt administrativt arbete
• Erfarenhet av försäljning (meriterande)
• Mycket god datorvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: mäklarassistent, mäklare, kundvård, koordinator, fastighetsbranschen, fastigheter, relationsskapande, telefon, administration, administrativ

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Larsson 08-40024050 jessica.larsson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3121576

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: