Mäklarassistent / koordinator / kundvård
Bravura / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-10-24FöretagetFöretaget är en del av en mycket framgångsrik mäklarkedja. Detta kontor är beläget på Södermalm och är en av stadsdelens ledande aktörer. Arbetsplatsen består idag av 25 trevliga och drivna personer. Trivs du i en actionfylld miljö med högt i tak är detta den rätta arbetsplatsen för dig!
Dina arbetsuppgifterSom mäklarassistent är du en hjälpande hand åt mäklarna. Det kommer innebära att ta fram prospekt/beskrivningar, hjälpa till inför och efter möten, ta fram information samt statistik- och försäljningsrapporter åt bank och mäklare, förbereda tillträden samt andra administrativa sysslor. Därtill har du även ett ansvar för kundvård med fokus på relationsskapande vilket innebär att kontakta befintliga/tidigare kunder och potentiella nya kunder i stadsdelsområdet. Du arbetar huvudsakligen med telefon som arbetsverktyg vid dessa arbetsuppgifter. Ingen dag är den andra lik och det är viktigt att du har en struktur på ditt arbete som gör att du kan arbeta proaktivt.
Du arbetar varannan vecka mot kontorets mäklare där fokus ligger på administrativa arbetsuppgifter och varannan vecka arbetar du med kundvård och kontaktar kunder för företaget.
Kvalifikationer• Avslutat gymnasieutbildning
• Erfarenhet av servicerelaterat yrke samt administrativt arbete
• Erfarenhet av försäljning (meriterande)
• Mycket god datorvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>härHar du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: mäklarassistent, mäklare, kundvård, koordinator, fastighetsbranschen, fastigheter, relationsskapande, telefon, administration, administrativ
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJessica Larsson 08-40024050
jessica.larsson@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3121576
Observera att sista ansökningsdag har passerat.