Lönespecialist till Nobel Biocare

Dfind Finance Och Executive AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Dfind Finance Och Executive AB i Göteborg, Kungälv, Kävlinge, Solna eller i hela Sverige

Vi ser att du har flera års erfarenhet, minst tre år av lönehantering och förstår hela lönekedjan. Du har självständigt arbetat med hela löneadministrationsprocessen, samt har enklare kunskap i bokföring (debet/kredit).

Du har arbetat på systemförvaltarnivå, har intresse och dokumenterat goda kunskaper i systemförvaltning. Exempelvis har du arbetat med konvertering av system eller likvärdigt. Vi tror du också du har mycket goda kunskaper från tidrapporteringssystemet Promark eller SAP R3 (HR moduler), arbetat i lönesystemet HR Plus, eller annat likvärdigt webbaserat lönesystem.

Vi ser att du har goda kunskaper i Engelska, då det är koncernspråket, och Officepaketet (Excel). Vi ser också att du gärna har erfarenhet från internationellt företag och miljö.

I den här rekryteringen samarbetar Nobel Biocare AB med Dfind Finance AB. Urval och intervjuer sker löpande, varför vi gärna ser din ansökan snarast möjligt. Läs mer och ansök tjänsten på www.dfindfinance.se. Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Linda Målberg på telefon 0733-43 40 95 eller via linda.malberg@dfindfinance.se

Publiceringsdatum
2012-01-26

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
DFIND FINANCE OCH EXECUTIVE AB

Adress
DFIND FINANCE OCH EXECUTIVE AB
ÖSTRA HAMNGATAN 23
41110 GÖTEBORG

Kontorsadress
ÖSTRA HAMNGATAN 23
GÖTEBORG

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-807600

Jobbnummer
1140165

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Dfind Finance Och Executive AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Dfind Finance Och Executive AB: