Löneassistent
Seleri AB / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Seleri AB i Karlstad Publiceringsdatum2021-09-10Om företagetSeleri är en familjeägd lönebyrå på Hammarö. Vi startade för sju år sedan och arbetar utifrån värdeordet Kvalité. Våra kunder är företag runt om i Sverige i olika storlekar och branscher. Vi ser vår personal som vår största tillgång och vår högsta prioritet är att du ska trivas och utvecklas på jobbet. Hos oss kommer du få möjlighet att jobba i en bred roll tillsammans med kompetenta och erfarna kollegor där ni arbetar som ett team för att betala ut rätt lön i rätt tid.
Om tjänsten
I rollen som löneassistent kommer du arbeta teambaserat och nära dina kollegor för att tillsammans se till att processen kring löneadministrationen fungerar så smidigt som möjligt i alla led, vilket skapar en hög kvalité till våra kunder. Rollen innehåller även mycket varierande uppgifter kring övrig administration inom företaget.
Du kommer arbeta med att hantera löneunderlag från våra kunder, framställa rapporter och underlag från vårt system, hantera mail och telefonsamtal, ta fram underlag till avtalsskrivning samt underhålla våra interna system. Det finns stora möjligheter att själv vara med och påverka tjänstens innehåll då den är ny på företaget.
Tjänstens omfattning är 90-100%.
Om dig
För att trivas som löneassistent hos Seleri ser vi framför allt att du har god administrativ förmåga och lätt för att hantera siffror, vilket är avgörande för att kunna utföra arbetsuppgifterna. Det är viktigt att du är noggrann, kommunikativ och självgående i arbetet, där du har en förmåga att se helheten samtidigt som du är uppmärksam på detaljerna. Du är initiativtagande och trygg i att ta ansvar över uppgifter, där du även är hjälpsam och brinner för att ge den bästa servicen. Det är också viktigt att du är flexibel, idérik och lösningsorienterad. Du trivs att arbeta i en dynamisk miljö, nära dina kollegor och vill aktivt vara med vårt företag på den tillväxtresa vi gör.
Du är även strukturerad, metodiskt och prioriterar hög kvalité, vilket är något som du både tycker om och vill jobba i. Lägg där även till att du är lättlärd, nyfiken och gillar utveckling.
Vi erbjuder våra kunder en digital löneadministration och arbetar i lönesystemet Agda PS. Vi kommer framöver utveckla vårt digitala arbete, främst med vår kommunikation. Detta ser vi att det går att kombinera med denna tjänst, så har du erfarenhet av extern kommunikation är det ett plus.
För oss är din inställning och dina personliga egenskaper viktigast och vi kommer lägga stor vikt på att hitta den person som kommer trivas bäst hos oss.
Arbetet kräver att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-09-22
FöretagSeleri AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Seleri AB (org.nr 556980-1540)
Ansökan E-post:
cecilia@seleri.se Jobbnummer 5959424
Observera att sista ansökningsdag har passerat.