Löneadministratör sökes omgående till Gävleborg

Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige

Vill du arbeta som löneadministratör en kortare period hos kund med start omgående? Är du insatt i lönesystem och känner dig trygg i en självständig roll? Välkommen att söka tjänsten idag!

Om uppdraget:

Uppdraget omfattar heltid med start omgående och sträcker sig fram till augusti 2018 med chans till 1 månad förlängning. Kunden är belägen i Gävleborg.

Uppdraget kräver att du som söker vet vad som väntas av dig som löneadministratör och kan arbeta självgående.

Publiceringsdatum
2018-06-14

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med att avlasta kunden i en löneadministrativ roll. Detta innebär bland annat kontroll av löneunderlag samt att ta fram lönelistor, rapporter och statistik. Därför ser vi dig som söker som en noggrann och självgående person. Du kommer också att arbeta generellt med lönehantering och sammanställning av rapporter.

Kvalifikationer
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Några års tidigare erfarenhet av arbete som löneadministratör
• Goda kunskaper i MS Office
• Goda kunskaper i lönesystemet VISMA P
• Meriterande om du har kunskaper i Time Care planering
• God kännedom kring lokala avtal och rutiner är ett plus

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Linda Solini på e-postadress: linda.solini@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Ca 2-3 månader

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4204674

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: