Löneadministratör med kunskaper i HRM
2Complete AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-12-05ArbetsuppgifterFör rekrytering till kund söker vi nu en löneadministratör med goda kunskaper i HRM.
Du kommer att arbeta med hela löneprocessen inklusive för- och efterarbete, vilket även innebär att ta fram statistik och rapporter. Du kommer dessutom arbeta med personaladministration, konsultation, pensionshantering samt kontrollera och stämma av personalkonton i bokföringsarbetet. Vidare kommer du att stötta chefer, ledning och medarbetare i frågor kring lön, system, processer, arbetsrätt och kollektivavtal etc.
Det läggs stor vikt på att ha löpande kundkontakt och att utföra kvalitetskontroller noggrant och med hög service nivå.
Om företagetVår kund är nordens ledande leverantör av produkter, tjänster och internetlösningar för redovisning, löner, outsourcing, anbud, inköp, betalningar och handel.
Som löneadministratör kommer du att jobba under Pay där vi idag är ca 140 drivna och erfarna medarbetare. Bolaget ansvarar för medelstora till stora företag och tillhandahåller tjänster inom löneadministration samt övriga frågor inom lön och HR.
ProfilKompetenskrav: För att lyckas i rollen som löneadminsitratör ser vi gärna att du har minst två års dokumenterad arbetslivserfarenhet och du har stor vana av att arbeta med hela löneprocessen, från start till mål.
Personliga egenskaper: För att trivas i rollen som löneadministratör bör du vara en strukturerad lagspelare med stor servicekänsla och som förstår vikten av noggrannhet i ditt arbete. Du tycker om att arbeta administrativt och är van att ta egna initiativ.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Margareta Meek på telefon 08-445 43 44 alt.
margareta.meek@2complete.se Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss.
Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-15
Ange följande referens när du ansöker: 774
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMargareta Meek
margareta@2complete.se 070-942 59 95
Företag2Complete AB
Adress2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm
KontorsadressSveavägen 33, Stockholm
Jobbnummer 3195016
Observera att sista ansökningsdag har passerat.