Löneadministratör/kontorist
Adena Personlig Assistans AB / Ekonomiassistentjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adena Personlig Assistans AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Lidingö,
Sollentuna eller i
hela Sverige Adena Personlig Assistans AB är ett privat bolag som grundades 2001. Vi anordnar personlig assistans för funktionshindrade enligt LSS/LASS och sköter all administration kring detta.
Efter ökad efterfråga från kunder har vi vuxit, därför söker vi en löneadministratör/kontorist till vårt kontor i Solna. Arbetsfördelningen är ca 50% lönehantering och 50% övriga kontorsgöromål, vilket innebär att arbetsuppgifterna är varierande.
Som löneadministratör ansvara Du för hela lönehanteringen, upprättar olika arbetsgivarintyg, hanterar sjukfrånvaro samt därmed föreliggande uppgifter. Arbetet som kontorist innebär dokumentation, sköta viss vikariebemanning och jour, övriga administration och arbetsmiljöfrågor. Du har även kontakt med våra kunder och medarbetare.
Ett krav är att Du har flera års erfarenhet av lönehantering och goda datakunskaper. Du har mycket god samarbetsförmåga och kan arbeta självständigt. Du ska vara organisatorisk och ansvarstagande. Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper.
Publiceringsdatum2009-01-15Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Arbetstider Måndag - Fredag 08.00-17.00
ErsättningFast lön
Löneanspråk diskuteras vid interjuv
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-02-14
Ange följande referens när du ansöker: Löneadministratör/kontorist
Ansökan kan skickas till e-postadress:
kattis@adena-assistans.seFöretagAdena Personlig Assistans AB
AdressAdena Personlig Assistans AB
Box 1391
17127 SOLNA
KontorsadressSkytteholmsvägen 2, 6 tr
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-735 53 30
E-postadress:
kattis@adena-assistans.se Jobbnummer 382460
Observera att sista ansökningsdag har passerat.