Lokalcontroller sökes till Södertälje!

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Är du controller och vill arbeta i fastighetsbranschen? Sök då tjänsten som lokalcontroller hos vår kund i Södertälje!

Om uppdragsgivaren:

Vår kund är en stor organisation med både förvaltningar och bolag med en stor bredd av fokusområden, såsom att se till att det finns bostäder, samt att stötta och bidra till ett aktivt föreningsliv. Ambitionen är att alla som kommer i kontakt vår kund ska känna att de har samma möjligheter, rättigheter och skyldigheter.

Publiceringsdatum
2018-05-07

Arbetsuppgifter
Som lokalcontroller kommer du att ansvara som samordnare för lokal- och lokalbehovsfrågor med hjälp av lokalsamordnare för socialkontoret, utbildningskontoret och kultur- och fritidskontoret, ansvara för att bereda lokalärenden och vara ordförande i en lokalberedningsgrupp, samt ansvara som sekreterare i en lokalstyrgrupp för de lokalfrågor som beretts i lokalberedningsgruppen. Du kommer även hantera övergripande uppföljning av lokalbudget och avräkning av lokalkompensation till berörda kontor i samband med tertialbokslut, vara kontaktperson i lokalfrågor mot kommunens fastighetsbolag för verksamhetslokaler, samt samarbeta med en investeringsstrateg kring lokalfrågor som är av investeringskaraktär.

Kvalifikationer
• Civilekonomutbildning eller motsvarande
• Minst tre (3) års erfarenhet som controller
• Behärskar affärs- och redovisningssystem, t.ex. Aditro
• Goda kunskaper i MS Office, varav mycket goda kunskaper i Excel
• Erfarenhet av ekonomistyrning, nyckeltalsredovisning och finansiering och KI-analys

Tjänstens omfattning och tillträde
Tjänsten avser ett heltids konsultuppdrag med start omgående som beräknas pågå till och med årsskiftet.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Alexandra Lindholm på e-postadress: alexandra.lindholm@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4128643

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: