Lokalansvarig med projektledarkompetens
Upphandlingsmyndigheten / Kontorsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Upphandlingsmyndigheten i Solna,
Stockholm eller i
hela Sverige Upphandlingsmyndighetens vision är sunda offentliga affärer för en hållbar framtid. Vi är en ung myndighet med uppdrag att ge stöd till upphandlande myndigheter och leverantörer genom att utveckla och förmedla kunskap, verktyg och metoder. Myndigheten är i en uppbyggnads- och utvecklingsfas där man som medarbetare har stora möjligheter att bidra till myndighetens verksamhet och framtid.
Publiceringsdatum2017-03-17Dina arbetsuppgifterUpphandlingsmyndigheten är en liten myndighet, därför måste du vara beredd att bidra inom många områden. Du kommer att ha ett ansvar för att förvalta våra kontorslokaler och säkerhetsrutiner samt bistå med inköp. Du kommer att agera som projektledare när behov finns och därmed också förvalta vår egen projektmodell. Du kommer att rycka in när det behövs stöd inom administration, resebokningar, möteskallelser m.m.
Kvalifikationer och personliga förmågor
Du har en social och kommunikativ förmåga som du använder för att nå goda resultat. Som person har du ett positivt förhållningssätt och är strategisk, innovativ, analytisk och självgående samtidigt som du har förmåga till samarbete med andra för att nå de bästa lösningarna. Du har hög integritet och förmåga att skapa och behålla förtroendefulla relationer. Du är ordningsam och strukturerad. Dessutom ska du vara händig, beredd att fixa saker och är inte rädd för att hugga i.
Du ska ha
• Projektledningskunskaper, både teoretiskt och praktisk
• Erfarenhet från lokal- och säkerhetsfrågor
• Erfarenhet från stabsfunktion eller motsvarande på statlig myndighet
• Du har lämplig högskoleutbildning
• Erfarenhet från ärendehanteringssystem
Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och förmågor.
Anställningen
Anställningen är tillsvidare och med sex månaders provanställning. Vi sitter i nyrenoverade, aktivitetsbaserade lokaler i Solna.
Så ansöker duTycker du att detta låter intressant? Skicka din ansökan via vårt rekryteringssystem senast den 21 mars 2017. Bifoga CV och personligt brev där du beskriver varför du är rätt person för tjänsten.
Välkommen med din ansökan!
För mer information, kontakta:
Petra Pfeiff, Chef verksamhetsstödenheten, 08-586 217 65
Johanna Carlstedt , HR- strateg, 08-586 217 94
Anna Christiansson, SACO-S, 08-586 217 26
Monica Sihlén, ST, 08-586 217 20
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningInviduell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagUpphandlingsmyndigheten
AdressUpphandlingsmyndigheten
Svetsarvägen 10
17141 Solna
KontorsadressSvetsarvägen 10
171 41 Solna
Jobbnummer 3381909
Observera att sista ansökningsdag har passerat.