Logistics assistant / Logistics coordinator till Filippa K
Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-04-25Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar fram till september. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Filippa K. Det kan finnas goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetFilippa K har växt sedan 1993 från ett känt namn i Sverige till ett ledande skandinaviskt modemärke med ett globalt förhållningssätt. Deras kläder är designade för att hålla och hållbarhet är grunden i allt de gör. Filippa K arbetar med att sälja kläder och accessoarer till hela världen. De finns på 70 marknader globalt genom egna butiker, premiumåterförsäljare, varuhus och deras egen e-handelsnärvaro.
Dina arbetsuppgifterI rollen som logistikkoordinator arbetar du brett inom det administrativa. Du arbetar tillsammans med dina kollegor inom logistiken kring varumärket och administrerar hela varuflödet. Dina arbetsuppgifter varierar men till stor del arbetar du med teamets logistikmejl där stora som små problem dyker upp för dig att hantera. Du arbetar en hel del med bolagets återförsäljares portaler där du tar hand om sändningar samt bistår lagret med plocksedlar som skickas. Du är även behjälplig med inkommande gods och registrera packlistor i system och skickar sedan vidare informationen till lagret för plock av order.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Arbetslivserfarenhet i en liknande roll, med fördel inom detaljhandel
• Goda kunskaper i Excel
• Meriterande med kunskap i affärssystemet M3 och i beslutsstödssystemet Qlik Sense
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. I rollen förväntas du ta ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt. Du tycker om att arbeta självständigt i en roll där du ges möjlighet att gå din egen väg. Vidare är du öppen för förändringar och har viljan att anpassa ditt arbetssätt utifrån behov och förutsättningar. Du har ett logiskt angreppssätt, föredrar att lita på data och tar dig an problem ur ett vetenskapligt och analytiskt perspektiv.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Södermälarstrand, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Logistics specialist, Logistics assistant, Logistics coordinator, Filippa K, modemärke, kläder, logistikkoordinator, detaljhandel, M3, Qlik Sense, Excel, administration, heltid, Stockholm, Södermälarstrand
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Elin Dahlqvist
elin.dahlqvist@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6568678
Observera att sista ansökningsdag har passerat.