Leverantörsansvarig till Inköpsavdelningen
Resia / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resia i Göteborg,
Lerum,
Kungsbacka,
Alingsås,
Stenungsund eller i
hela Sverige Resia Travel Group är ett värderingsstyrt försäljningsbolag med tillgänglighet, kompetens och personligt engagemang i fokus. Vår verksamhet omfattar försäljning av semesterresor, affärsresor samt möten, event och konferens i 45 butiker/kontor, på Internet och per telefon. Hos oss arbetar branschens vassaste resesäljare och specialister - deras passion, kompetens och långa erfarenhet av försäljning och resor är vårt viktigaste konkurrensmedel. Resia Travel Group bedriver även e-handel inom fyra olika varumärken, Resfeber.se, Boxoffice.se, Resia.se, Bengt-Martins.se, Cruisemarket.se samt dess motsvarigheter i Norge och Danmark. Vi är över 400 medarbetare som möter kunderna under våra olika varumärken. För helåret 2015 var RTG.s omsättning 3.7 miljarder SEK.
I Göteborg finner du vårt huvudkontor - Servicecenter - som stödjer försäljningen med säljsupport, ekonomisk uppföljning, personalfrågor, teknisk utveckling, marknadsföring samt affärsutveckling.
Nu söker vi en engagerad kollega till inköpsavdelningen som vill vara med på Resias fortsatta tillväxtresa!
Är du en strategisk inköpare som driver din egen utveckling och som bidrar till företagets fortsatta lönsamhet genom att ansvara och utveckla kommersiella leverantörsavtal? Är du skicklig på att optimera avkastning för aktuella och framtida avtal, förhandling, och sedan implementering i försäljningsorganisationen? Vill du arbeta i en energifylld miljö med ett högt tempo och högt uppsatta mål? Hos oss får du vara en del av ett framgångsrikt team på en arbetsplats som präglas av respekt, kompetens och energi.
Beskrivning av tjänsten
Som medarbetare på vår inköpsavdelning kommer du att självständigt leda leverantörsförhandlingar med utvalda delar av Resia Travel Groups partners. I din roll förväntas du att ta ansvar för implementering av kommersiella avtal genom Resia Travel Groups kommunikationskanaler. Med din analytiska förmåga skapar du nya potentiella intäktsområden. En del av tjänsten kommer att bestå av att bygga och utveckla avdelningen för implementering av mediaförsäljningen för våra varumärken som exponeringsplattform.
Tjänsten rapporterar till försäljningsdirektören och är placerad på Service Center i Göteborg.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Självständigt leda leverantörsförhandlingar med utvalda delar av Resia Travel Goups partners
• Genom god analytisk förmåga hitta potentiella nya intäktsområden
• Ta ansvar för implementering av kommersiella avtal enligt överenskommelser genom Resia Travel Goups kommunikationskanaler
• Implementering av media försäljning genom att använda våra varumärken som exponeringsplattform
Har du rätt profil?
Du är en strategisk person som agerar som ett föredöme och i förhandlingar har ett professionellt förhållningssätt. Du kombinerar din sociala förmåga med en god servicekänsla och bygger långvariga relationer. Du förstår samspelet i förhandlingar och har förmågan till att komplitera där det behövs och överträffar förväntningarna genom din kunskap och teknik. Du har erfarenheter av att arbeta med förhandlingar, optimering och implementering av avtal. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo, haren stark vilja
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2016-11-30Ersättning•
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagResia
AdressResia
Resia AB, Box 1114
40523 Göteborg
KontorsadressResia AB, Box 1114
Jobbnummer 3181213
Observera att sista ansökningsdag har passerat.