Leveranstekniker inom IT
Office Management / Supportteknikerjobb / Stockholm
2018-05-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Leveranstekniker inom IT" (publicerad 2018-05-25) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management i Stockholm,
Linköping,
Karlstad,
Lidköping,
Göteborg eller i
hela Sverige Office Management är en helhetsleverantör inom IT, kommunikation och kontor som hjälper företag att effektivisera sina kontor. För att trivas hos och lyckas på Office Management ska du känna ett stort engagemang i ditt arbete, leverera kvalitet i allt du gör och ha starkt affärsfokus. Då vi tillsammans skapar en trivsam och utvecklande arbetsplats är teamkänslan viktig hos oss och vi ser att alla bidrar med sin kompetens, sina idéer och en positiv inställning.
Arbetsbeskrivning Leveranstekniker inom IT
I den här tjänsten arbetar du med våra IT-Leveranser. Du kommer både att arbeta inifrån kontoret samt ute hos våra kunder och du blir en viktig person i vår IT-leverans. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:
• Genomföra förstudier
• Installera nya applikationer och servrar
• Installera och konfigurera Office 365 / Azure
• Installera och konfigurera nätverk
Kvalifikationer och Egenskaper
Hos oss får du möjlighet att jobba brett inom IT och vi ser gärna att du har:
• Erfarenhet av Cloud tjänster
• 3-5 års erfarenhet av liknande arbete
• Erfarenhet av virtuella miljöer
• God kännedom om nätverk och kringutrustning
• Ett brinnande intresse för att lösa utmaningar inom IT
• Körkort
Extra meriterande om du har kunskaper inom Sharepoint!
Vi ser att du har god social kompetens och en positiv grundsyn samtidigt som att du är prestigelös. Förutom att du är en trevlig kollega som bidrar till att utveckla vår verksamhet ska du vara resultatinriktad och alltid vara beredd att ge våra kunder, våra leverantörer och dina kollegor bästa möjliga service.
Vi erbjuder dig
En arbetsplats med en stark gemenskap där vi har roligt på jobbet och känner att vi har ett innehållsrikt och intressant arbete. Att stötta och hjälpa varandra i vardagen är en självklarhet för oss. Vi uppmuntrar till våra medarbetares utveckling och det finns interna karriärvägar. Utöver det erbjuder vi bland annat fredagsfrukost, kick-offer och rikslunchkort.
Start:Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Arbetstid:Måndag till fredag 8-17
Tjänst:Heltid
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av tjänsten. Har du frågor kan du kontakta Recruitment Consultant Sara Lundberg på 010-858 40 67. Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2018-05-21ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Lundberg
sara.lundberg@officemanagement.seFöretagOffice Management
AdressOffice Management
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista
KontorsadressSkalholtsgatan 6-8, Kista
Jobbnummer 4155867
Observera att sista ansökningsdag har passerat.