Leveranssupport till Teamet i Solna
Feelgood Svenska AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Feelgood Svenska AB i Solna,
Stockholm,
Huddinge,
Uppsala,
Västerås eller i
hela Sverige Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering.
Vi har idag drygt 1 000 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på 155 platser i Sverige. Totalt omfattar Feelgoods 8 000 kunder 1,2 miljoner medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY.
Leveranssupport
Vi ersätter kollega som går i pension och behöver därför förstärka vårt team med en kollega som arbetar med Leveranssupport på vår enhet i Solna
Vår vision är Sveriges friskaste kunder.
På vår enhet finns idag ca 20 medarbetare som arbetar i team mot våra kundföretag och levererar tjänster inom arbetsmiljö, rehabilitering och hälsoutveckling. Vi sitter i ljusa fräscha lokaler i Solna.
Positiv inställning, innovation, helhetssyn och en stark vilja att åstadkomma goda resultat kännetecknar vår kultur och arbetsgemenskap.
Som Leveranssupport hos oss ansvarar Du för projekt som ska planeras och utföras i regionen i samråd med kund, kundansvarig, konsultchef och projektsamordnare. Arbetet kräver mycket administration där du bland annat lägger upp web-tidböcker, tar fram kundinformation som rör projekt, skickar kallelser, länkar till web-enkät samt följer upp bokningsläget under projektets gång. Du är kontaktperson för projektet tillsammans med projektsamordnaren.
Du bearbetar beställningar och förfrågningar som kommer in till enheten. Vidare har du ansvar för leveranskoordinering mot samarbetspartners och uppdrag från övriga regioner. Du agera support till sälj och- konsultorganisationen i framtagning av uppdragsbekräftelser, offerter, kundrapporter samt med administration i ärenden där villkor/uppgifter finns i avtalet
Vi söker en kollega som trivs med att arbeta självständigt, som kan ta egna initiativ och emellanåt växla och ta på sig säljhatten. Du har en utpräglad servicekänsla och kännetecknas av att ha ett strukturerat arbetssätt. Du får gärna ha ett intresse för friskvård.
Krav på kompetens och erfarenhet
• Önskvärt är minst två års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
• Eftergymnasial utbildning inom administration
• Erfarenhet av projektledning, offerter och avtalsarbete.
• God förmåga att kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift
• God förmåga att lära sig nya It system
• Mycket goda kunskaper i Officepaketet
• Gärna tidigare säljerfarenhet i någon form
Tjänsten är en tillsvidare anställning på heltid, men viss deltid kan diskuteras
Tillträde vecka (start datum kan diskuteras)
Har du frågor
Kontakta konsultchef Ewa Troberg,
ewa.troberg@feelgood.seSista ansökningsdatum
Vi intervjuar fortlöpande med sista ansökningsdatum 2023-10-27
Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Feelgood Svenska AB (org.nr 556511-2058)
Arbetsplats Feelgood Företagshälsa
Jobbnummer 8160646
Observera att sista ansökningsdag har passerat.