Leveransplanerare
Anticimex AB / Lagerjobb / Uddevalla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lagerjobb i Uddevalla,
Munkedal,
Färgelanda,
Vänersborg,
Trollhättan eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Anticimex AB i Uddevalla,
Trollhättan,
Göteborg,
Lidköping,
Strömstad eller i
hela Sverige Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Anticimex har ca 10 000 anställda och finns i 21 länder. I Sverige är vi 1500 medarbetare.
Läs mer om hur det är att jobba på Anticimex här
Anticimex är det moderna serviceföretaget som tack vare förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Vi ska vara bäst på det vi gör, fortsätta driva utvecklingen i branschen samt alltid ge våra kunder professionell och personlig service.
Vad du gör
Leveransplanerarens roll och ansvar är att säkerställa att vi levererar våra uppdrag enligt de avtal vi har med våra kunder. Du planerar våra teknikers tid och uppdrag så rätt kompetens används på rätt plats och tid. Rätt planering och beläggningsgrad för våra tekniker leder till en hög servicenivå gentemot våra kunder. Till din hjälp har du vårt effektiva, digitala ruttplaneringssystem där du även övervakar och hanterar avvikelser och ändringar/prioriteringar.
Du kommer också arbeta med:
• Tät kontakt via telefon med både kunder och våra tekniker för att optimera vår leverans
• Boka in leveranser och kundbesök samt administrera dem
• Säkerställa rätt grunddata och avtalsinformation om våra kunder
• Fakturahantering
Vem du är
• Du arbetar strukturerat och är organiserad, men även flexibel och öppen för tvära kast
• Trivs i en snabb och kundorienterad arbetsmiljö
• Hög social kompetens och trivs i ett arbetsklimat som bygger på samarbete
• Några års arbetslivserfarenhet inom service och bekväm med Office-paketet
• Kompetens och erfarenhet av fakturahantering
• Kan svenska och engelska, men gärna fler språk
• God lokalkännedom i Uddevalla med omnejd
Vad du får
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning
• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka
• Engagerat ledarskap
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och förmånspaket från Benify
Publiceringsdatum2023-10-10Så ansöker duAnsök genom att bifoga CV och svara på urvalsfrågorna. Anticimex tar ej emot ansökningar via e-post. Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!
Om du har några frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta leveranschef Erika Johansson.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Anticimex AB (org.nr 556032-9285)
Arbetsplats Anticimex
Jobbnummer 8178483
Observera att sista ansökningsdag har passerat.