Leveranskoordinator till varierad roll med mycket ansvar

Bravura / Inköpar- och marknadsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Håbo, Enköping eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-03-07

Företaget
Företaget är en självständig, svensk internet- och teleoperatör som främst riktar sig mot de mest krävande förbrukarna av data- och telekommunikation. Det som gör företaget unikt är kombinationen av kraften hos ett utbyggt eget fibernät med effektiviteten från en renodlad modern teknik och den personliga servicen hos en mindre organisation. Företaget har närmare 300 medarbetare med huvudkontor i centrala Uppsala.

Dina arbetsuppgifter
När företagets säljare tecknat och registrerat en kunds order tar du som koordinator/leveransledare vid. Du tar över ansvaret för ordern och arbetar med såväl planering som koordinering av de tekniska implementationerna. Koordineringen av ordern sker genom kontakt med både interna och externa underleverantörer. Vidare ansvarar du även för den tekniska och administrativa dokumentationen när leveransen till kund är klar. Du arbetar alltid med en strävan att leveransen sker på rätt tid till rätt kostnad för att skapa nöjda kunder och goda förutsättningar för en framgångsrik kundkontakt. Du ingår i en grupp om ca 10 leveranskoordinatorer.

Kvalifikationer
Utbildning: Avslutad gymnasial utbildning
Erfarenhet: minst 1 års erfarenhet från en liknande roll. Erfarenhet av affärssystem och god telefonvana
Meriterande: Erfarenhet av arbete i teknisk kundtjänst/support, tekniskt säljstöd, inköp eller logistik. Erfarenhet från telekombranschen ses också som meriterande.
Språk: Goda kunskaper i svenska och engelska

Som person är du jordnära, har nära till skratt och redo att kavla upp ärmarna när det behövs. Du ser vad som behöver göras och vågar ta egna initiativ. Du har lätt för att arbeta i team och löser alla typer av uppgifter, även utanför ditt eget område. För att axla rollen på bästa sätt är det viktigt du arbetar målinriktat samt att du har teknisk förståelse. Därtill är du noggrann, ansvarsfull och förstår vikten av korrekt dokumentation.

Övrig information:

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Leveransplanering, koordinering, planering, administration, kundkontakt, kundsupport, kundservice, servicedesk, order

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Sundlöf 08-40024050 linda.sundlof@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0380

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2709126

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: