Legal backoffice till Innovx!
A Hub AB / Backofficejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos A Hub AB i Göteborg,
Partille,
Kungälv,
Kungsbacka,
Tjörn eller i
hela Sverige OM TJÄNSTEN OCH FÖRETAGET
Innovx är en bolagsgrupp och fungerar som en språngbräda för nya entreprenöriella tillväxtbolag och innovationer. Koncernen har stort fokus på digitalisering, automation och artificiell intelligens. Adway och Reducero är två av företagen i bolagsgruppen.
Med spetskompetens hjälper vi nystartade företag att accelerera snabbare och bryta ner hinder. Så att de i sin tur kan förändra världen.
Vår passion är att samarbeta med affärsdrivna medarbetare för att forma morgondagens innovationer.
DU ERBJUDS
• Du kommer få arbeta nära bolagsgruppens Head of Legal och vara en central problemlösare på kontoret.
• En arbetsplats med fantastiska människor och en kultur som stödjer din framgång. Vi har kul på jobbet och drömmer stort.
• En arbetsgivare som investerar i sina medarbetare, deras framsteg och deras unika varumärke.
• Att få verka i ett entreprenörsdrivet bolag med högt tempo och varierade vardag.
EXEMPEL PÅ ARBETSUPPGIFTER
• Vara ett affärsstöd i att ta fram avtal och underlag till bolagets försäljnings- och utvecklingsavdelning.
• Bistå organisationen i GDPR frågor.
• Utveckla och driva interna strukturer.
• Inköp och kontroll av servicetjänster och abonnemang till bolagsgruppen.
• Läsa och granska juridiska dokument och finansiella dokument, arbeta fram underlag till upphandlingar.
• Ansvar för blandade kontorsgöromål.
VI SÖKER DIG SOM HAR
• God förmåga att läsa och tolka komplexa texter på svenska och engelska.
• God förmåga att arbeta strukturerat och trivs med att skapa strukturer.
• En eftergymnasial utbildning inom juridik, statsvetenskap, ekonomi eller liknade.
• Erfarenhet från kontorsadministration eller serviceyrke där ordning och reda varit centrala delar.
• God vana att arbeta i databaser samt behärskar office-paketet väl.
SOM PERSON TROR VI ATT DU HAR/ÄR
• Du trivs i ett högt arbetstempo. Kan bidra i ett snabbväxande bolag som hela tiden utvecklas och förändra.
• Pålitlig: Levererar konsekvent enligt överenskommelse och följer bolagets värderingar och riktlinjer.
• Initiativtagare: Söker upp och agerar på möjligheter utan uppmaning från andra.
• Samarbetsvillig: Är en lagspelare med god självkännedom och ödmjukhet.
• Serviceinriktad: En förmåga att läsa av behov och önskemål och levererar enligt deadline.
• Detaljorienterad: Har ett öga för detaljer och levererar en hög kvalité.
Hoppas att vi har fångat ditt intresse, vi ser fram emot din ansökan!
ÖVRIG INFORMATION
Start: Efter överenskommelse
Plats: Göteborg
Anställningsform: Detta uppdrag är en rekrytering och anställningen sker direkt hos vår kund. Lön, villkor och dylikt diskuteras separat.
Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Vänligen kontakta
john@a-hub.se eller
jessica.r@a-hub.se vid frågor kring tjänsten!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2021-09-19ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-10-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagA Hub AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare A Hub AB (org.nr 559177-9656)
Arbetsplats A-hub
Jobbnummer 5977517
Observera att sista ansökningsdag har passerat.