Ledigt jobb som administratör med erfarenhet av trafikledning
Manpower / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt.
Vi söker dig som vill arbeta som administratör och har någon form av erfarenhet inom trafikledning.
Uppdraget startar omgående och beräknas pågå under sex månader i första hand med möjlighet till anställning direkt hos vår kund.
Rollen som administratör innebär bl a:
* Daglig kontakt med kunder
* Orderläggning
* Fakturahantering
Vem är du?
Vi ser gärna att du har flera års erfarenhet av offert-/orderläggning. Du behärskar engelska i tal och skrift mycket väl och har datavana. Som person är du ansvarsfull, initiativrik, utåtriktad och har god samarbetsförmåga. Du bör kunna starta redan nu i december. Det är meriterande om du har erfarenhet av fakturahantering.
Är detta jobbet för dig?
Det är enkelt att ansöka! Klicka på ansök-knappen och följ instruktionerna. Vi tar inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Sista ansökningsdag är 20 december. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
Publiceringsdatum2016-12-10ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-20
Ange följande referens när du ansöker: 14847
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLotta Dyrén
lotdyr@manpower.se 019-16 65 50
FöretagManpower
AdressManpower
70212
70212 1880
KontorsadressEngelbrektsgatan 6
Jobbnummer 3206949
Observera att sista ansökningsdag har passerat.