Lediga jobb på Telias kundsupport i Borås!
Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås,
Bollebygd,
Linköping,
Norrköping,
Borlänge eller i
hela Sverige På Teliahar du som huvuduppgift att besvara inkommande samtal som rör sig om TV, bredband- och mobiltjänster. Mail, chatt, sociala medier och administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto"den bästa kundupplevelsen".
Om Releasy
Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi har funnits i Borås sedan 2013 och har sedan dess expanderat från 20 till drygt 200 medarbetare. Hos oss står trivsel och arbetsglädje i fokus; vi har tät sammanhållning, stöttar varandra och har roligt på vägen mot våra uppsatta mål.
Vi fortsätter att växa och behöver därför stärka uppvår avdelningsom jobbar medTelia supporti Borås. Tjänsterna är placerade i Releasys lokaler i Pulsen-huset.
Utbildning och Karriärtrappan:
Din anställning inleds med fyra veckors utbildningför att bekanta dig med Releasy och Telia. Här lär du dig använda de stödsystem du kommer att arbeta med samt får en grundutbildning i det optimala kundmötet. Förkunskaper är inget krav då du får all utbildning på plats. Vi söker dig somär engagerad, positiv och har en vilja att lära!
Hos oss finns också goda möjligheter att utvecklas och för rätt person väntar en spännande och fartfylld karriär bakom hörnet. Som agent startar man med ett antal grundutbildningar och sedan är det den individuella prestationen och målsättningen som styr. Vidare på vår karriärtrappafinns möjlighet till fördjupande utbildningar, bonusar och andra förmåner. Vi ser många fördelar med att rekrytera internt och flera av våra anställda har utvecklats till exempelvis utbildare, produktspecialister eller teamledare.
Vi erbjuder dig:
• Chansen att arbeta med ett spännande uppdrag: Telia.
• Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
• En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du!
• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter och stödsystem du kommer arbeta med.
• Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
• Friskvårdsbidrag samt tillgång till massage på arbetstid.
Publiceringsdatum2018-11-14ProfilVi söker dig som behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du har god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du trivs i mötet med andra människor och vet hur man levererar bra kundservice. Du äräven målinriktad, effektiv och lösningsorienterad.
Arbetstider:
Din arbetstid är schemalagdunder kundtjänstens öppettider som för närvarande är måndag till fredag mellan kl. 08.00 och 19:00.Utbildningsstart 3 december.
Anställningsgrad:
100%.
ErsättningFast lön enligtkollektivavtal med Unionen.
Så ansöker duSkicka in din ansökan så snart som möjligt då vi intervjuar löpande. Vid frågor kan du kontakta rekryterare Jennifer Tjernlund på
jennifer.tjernlund@releasy.seVarmt välkommen till Releasy och Telia!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJennifer Tjernlund
jennifer.tjernlund@releasy.se 0703779664
FöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås
KontorsadressNils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
Jobbnummer 4458317
Observera att sista ansökningsdag har passerat.