Learning & Development Manager
LloydsApotek, HR / Administratörsjobb (offentlig verksamhet) / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb (offentlig verksamhet) i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos LloydsApotek, HR i Stockholm LloydsApotek har idag ett 80-tal apotek i Sverige och räknar med att växa de närmsta åren. LloydsApotek är en del av Celesio Group, ett av de ledande internationella tjänsteföretagen inom läkemedels-, apoteks- och hälsovårdsområdet. Koncernen är verksam i 14 länder runt om i världen och sysselsätter cirka 39 000 människor
LloydsApoteks mål är att bli en av de ledande apotekskedjorna i Sverige som ska leverera den bästa servicen och de mest innovativa och inspirerande apotekstjänsterna. Hos LloydsApotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som kan recept och är experter inom hud och värk
Nu söker vi en driven och självständig person med stor vilja och lust att vara med och utveckla våra medarbetare på LloydsApotek!
Publiceringsdatum2017-05-17Dina arbetsuppgifterDu kommer att vara övergripande ansvarig för processen ledarskapsutveckling samt övrig introduktionsutbildning och kompetensutveckling inom LloydsApotek. I din roll initierar och utformar du, samt är operativt ansvarig för att utbilda alla chefer/medarbetare i organisationen inom sälj och ledarskap.
I ditt arbete ingår även att inventera och fastställa och bygga struktur för organisationens övriga behov av kompetensutveckling, samt att upphandla och driva utbildningar inom olika kompetensområden såsom t ex produktutbildningar. Du är också ansvarig för utveckling och administration av vårt LMS.
Allt detta i nära samarbete med övriga medarbetare på HR-avdelningen, vår kvalitetsavdelning och på våra apotek
KvalifikationerVi söker dig som har minst 5 års erfarenhet från en bred roll inom sälj, ledarskap och har en stor erfarenhet av att utbilda och förmedla kunskap till andra människor. Du har arbetat med att stötta chefer och tror på och använder ett coachande förhållningssätt i syfte att utveckla människor till deras bästa jag
Dina egenskaperDu är van vid att ta initiativ, beslut och att driva saker självständigt. Du är strukturerad med en god administrativ förmåga och har en stark pedagogisk ådra.
Vi värdesätter dessutom att du är lösningsorienterad, är trygg i dig själv och har en rejäl portion humor. Du har en akademisk utbildning inom HR, ekonomi, beteendevetenskap eller annan jämförbar erfarenhet och talar och skriver både svenska och engelska obehindrat.
Erfarenhet från Retail är ett starkt meriterande och erfarenhet från apoteksbranschen är ett plus
Vi erbjuder:
I din roll kommer du ha stor möjlighet att utveckla och påverka både arbetssätt och organisation. Du kommer till ett entreprenörsdrivet företag med starka internationella influenser och möjligheter. Vi erbjuder en marknadsmässig lön, bonusprogram, flexibel arbetstid, goda utvecklingsmöjligheter och härliga kollegor!
I den här tjänsten behöver du vara beredd på att resa flera dagar varje vecka. Den övriga tiden tillbringar du på vårt trevliga Servicekontor på Södermalm i Stockholm. Tjänsten är en tillsvidareanställning. Du tillhör HR funktionen och rapporterar till HR Director.
Vill Du bli Vi med oss? Välkommen med din ansökan via länken snarast, dock senast 8 juni. Vi intervjuar löpande.
Har du frågor om tjänsten kontakta:
Åsa Bengtsson, HR Coordinator,
asa.bengtsson@lloydsapotek.seMarie Bergsgård, HR Director,
marie.bergsgard@lloydsapotek.seVälkommen till ett apotek som vågar tänka nytt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.
Ersättning•
Fast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-08
Ange följande referens när du ansöker: 3445446280
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMarie Bergsgård
FöretagLloydsApotek, HR
AdressLloydsApotek, HR
Box 38152
10224 Stockholm
KontorsadressRosenlundsgatan 54, 10064 Stockholm
Jobbnummer 3503898
Observera att sista ansökningsdag har passerat.