Läkarsekreterare

Primärvården, Vårdcentralen Vårgårda / Administratörsjobb / Vårgårda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Vårgårda, Herrljunga, Ale, Alingsås, Vara eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Primärvården, Vårdcentralen Vårgårda i Vårgårda

Västra Götalandsregionen

Primärvården är invånarnas första naturliga kontakt med hälso- och sjukvården i Västra Götalandsregionen. Vid våra mottagningar möter vi vårdsökande i alla åldrar och i alla faser i livet. Förutom hög tillgänglighet och medicinsk kompetens vill vi ge service och bemötande utöver det förväntade. Vi utbildar framtidens primärvårdspersonal och satsar på patientnära forskning och utveckling för att kunna erbjuda den vård våra patienter efterfrågar - nu och i framtiden.

Från och med den 15 april 2013 byter den offentliga primärvården namn till Närhälsan. Det nya namnet innehåller två av våra viktigaste värden; närhet och hälsa. Vi utvecklar vård som håller högsta kvalitet, är lätt att nå och ges på lika villkor.

Publiceringsdatum
2013-03-27

Beskrivning
Vi söker dig som är intresserad av att arbeta hos oss på Vårdcentralen Vårgårda, som är en lagom stor, trevlig och centralt belägen vårdcentral. Vi är cirka 30 anställda med ett gott samarbete och vi har ett spännande och omväxlande arbete med patienter i alla åldrar. Hos oss erbjuds du en positiv arbetsmiljö med humor och laganda.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med vårdadministrativ dokumentation i Profdoc, kassa- och receptionsarbete samt telefonservice. Du kommer också att ha LITA-ansvar.

Kvalifikationer
Du ska ha utbildning i vårddokumentation och gärna några års erfarenhet som läkarsekreterare.  Du ska ha goda kunskaper i svenska språket och medicinsk terminologi. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete i Profdoc och har vana från arbete i Kassa/Reception.
Vi tycker det är viktigt att du har god samarbetsförmåga och är flexibel i ditt sätt att arbeta samt lyhörd inför både patienter och medarbetare.

Anställningsvillkor
Vikariat t.o.m. 2014-05-31, med eventuell förlängning. Heltid. Tillträde 2013-05-13 eller enligt överenskommelse.

Här kan du läsa mer om Vårdcentralen Vårgårda:
www.vgregion.se/VardcentralenVargarda

Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Läs om våra gemensamma värderingar och Personalvision 2021 på http://www.vgregion.se/PV2021

Så ansöker du
Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.

Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal

Arbetstider och omfattning
100 %. Tillträde: 2013-05-13 eller enligt överenskommelse visstidsanställning till 2014-05-31

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-04-14
Ange följande referens när du ansöker: 2013/1329
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Verksamhetschef Mila Gómez -Johansson, tfn 0322-66 67 12
Avdelningsföreståndare Marie-Louise Berg, tfn 0322-66 67 45

Facklig kontakt
Helene Hansson, Vision, 033-29 73 14, 0700-82 27 31

Företag
Primärvården, Vårdcentralen Vårgårda

Adress
Primärvården, Vårdcentralen Vårgårda
Ekenäsgatan 15
50455 Borås

Jobbnummer
1506375

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Primärvården, Vårdcentralen Vårgårda

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Primärvården, Vårdcentralen Vårgårda: