Lager- och logistikansvarig
Biltema Södertälje / Säljarjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Biltema Södertälje i Södertälje,
Stockholm eller i
hela Sverige Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/Teknik, Bygg, Bilvård, Verktyg. Biltema finns idag på över 100 platser i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Biltemas huvudsakliga marknadsföringsmedel är Biltemakatalogen som trycks i 16,5 miljoner exemplar per år. Under 2012-2016 kommer Biltema öppna 66 nya varuhus i Norden.
Publiceringsdatum2014-03-03Om tjänstenSom Lager- och logistikansvarig har du det övergripande ansvaret för den dagliga skötseln av lagret. Ansvaret innebär allt från planering till ett visst resultatansvar, och Du kommer att arbeta med både fysisk varumottagning och planering av lager till varubeställning, hantering av varor i datasystem och inventeringar. Det är även Du som ser till att den tekniska utrustningen är servad och fungerar som den ska.
Som Lager- och logistikansvarig är du en del av varuhusets ledningsgrupp, och fungerar som Varuhuschefens och Ställföreträdande Varuhuschefens förlängda arm i logistikfrågor.
Utöver de uppgifter som är specifika för tjänsten kommer du även att arbeta tillsammans med dina kollegor i den dagliga driften av varuhuset. Tillsammans ser ni till att varuhuset alltid är redo för försäljning och att alla kunder får bästa tänkbara service.
Om Dig
Du som söker är en serviceinriktad person, som förstår att ett fungerande lager och ett optimalt varuflöde är en förutsättning för ett framgångsrikt varuhus. Du är en ansvarstagande och kommunikativ person som hugger i det där behövs. Du tycker om att arbeta i team och har inställningen att Du genom att arbeta tillsammans och genom andra kan uppnå mer än Du kan göra på egen hand.
Vi ser att du har arbetat inom detaljhandeln i minst 2-3 år, och att Du har erfarenhet av lager- och logistikfrågor. Du har goda datorkunskaper och planering och uppföljning är inget nytt för dig. Du ser positivt på utmaningar, och tycker om när det händer nya saker.
Vi ser gärna att Du har kompetens eller intresse inom några av våra produktområden.
Givetvis delar Du Biltemas värderingar Enkelhet, Sparsamhet, Handlingskraft, Ordning och Reda samt Flexibilitet.
Om Du ger oss ditt driv och engagemang erbjuder vi Dig ett utmanande arbete i ett expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter!
Arbetsplats/placering: Södertälje
Anställningsform: Heltid
Lön:Enligt överenskommelse
Arbetstider: Varierar över veckan, innefattar kvällar och helger
Har du frågor kring tjänsten kontakta:Pamela Hammar 072-996 33 91
Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail. Välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev.
Registrera din ansökan så snart som möjligt, då vi jobbar med löpande urval. Intervjuer kommer att ske löpande, och annonsen kan därför komma att plockas bort redan innan ansökningstiden gått ut.
Biltema har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-03-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPamela Hammar +46 72-996 33 91
FöretagBiltema Södertälje
AdressBiltema Södertälje
Garnisonsgatan 26, 2nd FL
25466 Helsingborg
Jobbnummer 1795891
Observera att sista ansökningsdag har passerat.