Kyocera söker en Bid Manager

Nordic HR Partner AB / Säljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordic HR Partner AB i Sollentuna, Stockholm, Linköping, Malmö eller i hela Sverige

Nordic HR Partner AB

 KYOCERA söker en Bid Manager

 Kyocera forsätter att växa och söker nu en analytisk och affärsorienterad person som kommer att arbeta med privata och offentliga upphandlingar.

Om KYOCERA:

KYOCERA Document Solutions är ett av världens ledande företag inom dokumentlösningar för kontor. I företagets produktsortiment ingår skrivare och multifunktionsprodukter som erbjuder avancerade och miljöanpassade dokumentlösningar. KYOCERA Document Solutions Nordic AB har sitt nordiska huvudkontor i Kista. Företaget har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors och Köpenhamn. I Norden har KYOCERA funnits som eget bolag sedan 2001 och är idag cirka 80 stycken anställda. KYOCERA Document Solutions Nordic AB är ett helägt dotterbolag till KYOCERA Corporation. Kyocera Inc. huvudkontor ligger i Kyoto i Japan. Antalet anställda är 67 000 spridda i över 30 länder.

KYOCERA erbjuder:

Anställning i ett expansivt internationellt företag.  Arbete i en dynamisk organisation med en stark företagsfilosofi. Vi har ett trevligt arbetsklimat och sitter i ljusa och trivsamma lokaler i Kista och erbjuder bra villkor.

Publiceringsdatum
2013-04-18

Arbetsuppgifter
Ansvarig för alla processer relaterat till upphandlingar

• Koordinering av samtliga pågående upphandlingar
• Inhämta all  elevant information för att på ett konstruktivt sätt besvara dessa
• Uppföljning, analys, arkivering av de av oss besvarade upphandlingarna
• Intern kommunikation av hela processen

Erfarenheter
För att lyckas i rollen tror vi att du har följande erfarenheter och kvalifikationer:

• Du har tidigare erfarenhet av motsvarande arbetsuppgifter från branschen
• Mer än fem års erfarenhet och kunskap från IT-branschen ses som en fördel
• God marknadskunskap
• Erfarenhet av arbete i en internationell organisation är en fördel
• Arbetat inom försäljning B2B       

Kunskapskrav

• Analytisk, noggrann, strukturerad, kreativ
• Talar och skriver flytande svenska och engelska.
• Gärna akademisk utbildning i ekonomi, marknadsföring eller teknik
• Goda kunskaper på Office produkter
• Resultat- och affärsinriktad med passion för att utveckla affärsmöjligheter
• Lätt för att knyta kontakter och förmåga att utveckla och vårda relationer
• Gillar att arbeta i team

Tillträde enligt överenskommelse. Heltid..

www.kyoceradocumentsolutions.se

Skicka din ansökan snarast då vi påbörjar rekryteringsprocessen omedelbart. Sök tjänsten på www.nordichr.se Kontaktperson är Ann Furugård +46(0)768318110, ann.furugard@nordichr.

Arbetstider och omfattning
Heltid. Tillträde: Snarast tillsvidareanställning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-06-18
Ange följande referens när du ansöker: 2013/3
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ann Furugård Nordic HR Partner 076-8318110

Företag
Nordic HR Partner AB

Adress
Nordic HR Partner AB
Hantverkargatan 8
11221 Stockholm

Jobbnummer
1527131

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordic HR Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordic HR Partner AB: