Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borlänge
2024-04-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia" (publicerad 2024-12-16) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borlänge,
Malung-Sälen,
Gävle,
Västerås,
Örebro eller i
hela Sverige Vill du bli grym på kundservice? Möta fantastiska kundupplevelser och dessutom få chansen att utvecklas och växa i din roll? Då ska du söka till oss på Releasy!
Publiceringsdatum2024-04-26Om tjänsten - Som Kundtjänstmedarbetare hos oss kommer du att representera Releasy och vår Uppdragsgivare Telia, ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom IT- och telekombranschen
- Du kommer att vara den primära kontaktpunkten för privata kunder via samtal, mejl och chatt
- Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar hantering av kundförfrågningar och lösa eventuella problem med fokus på att tillgodose kundens behov
- Du kommer få hjälpa till med service, administrering och fakturafrågor om våra kunders tjänster och abonnemang.
- Support och felsökning av en tjänst som kunden har problem med
- Frambringa försäljningsmöjligheter och lösningar som driver till mervärde för kunden
- Din främsta målsättning är att aktivt jobba för att säkerställa hög kundnöjdhet och skapa minnesvärda upplevelser för våra kunder
För att du ska få en bra introduktion i arbetet börjar anställningen med 30 dagar utbildning kombinerat med praktiskt arbete. Det är en ständigt lärande och utvecklande miljö där du med tiden kommer få lära dig nya saker och utvecklas.
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds 6 månaders provanställning. Det är varierande arbetstider förlagda inom uppdragets öppettider som är måndag-fredag 08:00-19:30 samt lördag 09:00-17:30. Startdatum är 10/5 samt 19/6.
Kvalifikationer och färdigheter
- Gymnasieexamen
- Flytande svenska i både tal och skrift
- Goda kunskaper i engelska både muntligt och skriftligt
- Starka kommunikationsfärdigheter
- God dator- och systemkompetens
- Tidigare erfarenhet av kundbemötande service eller försäljning är meriterande
- Serviceinriktad och prioriterar kundnöjdhet framför allt annat
- Förmåga att förutse problem och hitta genomförbara lösningar
- Drivs av att jobba målinriktat och nå önskvärda resultat
- Förmåga att ta egna initiativ och söker självständigt upp nya utmaningar
- Trivs av att jobba i en dynamisk miljö och är stresstålig
Är du den vi söker efter? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Om du går vidare i processen kommer du i nästa steg få genomföra personlighetstester. Tester hjälper oss att få en mer objektiv bild av dig som person och fungerar som ett komplement till din inskickade ansökan i vår urvalsprocess. Det gör våra rekryteringar mer rättvisa då alla kandidater får samma test. Är du nyfiken på hur hela rekryteringsprocessen går till kan du läsa mer på vår karriärsida.
Releasy Customer Management AB är en outsourcingpartner inom kundservice med flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion med verksamhet i Sverige, Norge, Finland och Spanien med ca 1800 anställda fördelat på sexton verksamhetsorter.
Ersättning Fast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633),
https://releasy.se/ Jobbnummer 8640599
Observera att sista ansökningsdag har passerat.