Kundtjänstmedarbetare i Göteborg

Citysälj Sverige AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Citysälj Sverige AB i Göteborg, Borås, Varberg, Helsingborg, Västerås eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-04-01

Om företaget
För kunds räkning söker Citysälj Sverige AB nu 2st Kundtjänstmedarbetare stationerade i Göteborg.

Är du en person som mår bra av att hjälpa andra och tycker om att arbeta med kundkontakter genom dator och telefon? Då är det här jobbet för dig!

Om tjänsten
Du kan förvänta dig ett omväxlande arbete med kunden i centrum.
Kundtjänsten är aktiv inom avtalsrätt, och ärenden kommer att bestå av både interna frågor (adressändring, fakturafrågor osv.) samt externa frågor (den faktiska hjälpen kunden behöver gentemot tredje part).

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att hjälpa kunder via telefon och e-post, arbetsuppgifterna består bland annat av att:
• Ta emot inkommande samtal men även ringa utgående samtal (ingen försäljning)
• Besvara mail från kunder
• Granska dokument och underlag.
• Assistera kunder med fakturafrågor, orderhanteringar m.m.

Om dig:
Vi söker dig som är serviceinriktad och drivs av att göra dina kunder nöjda, du har en positiv inställning och en god verbal förmåga. Som person är du strukturerad och noggrann i ditt arbete och har lätt för att anpassa dig i nya situationer och i kontakten med andra.
Du har lätt för att växla mellan olika arbetsuppgifter och du tycker om att hantera flera saker samtidigt. Då en stor del av din arbetstid kommer att ägnas åt att kommunicera med kunder och tredje part är det en förutsättning att du talar och skriver svenska korrekt och obehindrat. Du är stresstålig och du trivs med att arbeta i ett stundtals högt tempo. Du har god telefonvana och du är duktig på att bemöta människor.

För att vara aktuell för tjänsten ska du ha:
• Gymnasiekompetens och ha slutfört dina studier.
• Ett gediget intresse för problemlösning.
• Förmåga att förklara på ett pedagogiskt och tydligt sätt.
• En empatisk och tålmodig personlighet.
• Mycket goda kunskaper i Svenska såväl i tal som i skrift.
• Tycka om att ta ansvar och arbeta självständigt.
• Stresstålighet och känna dig trygg med att använda telefon och dator.

Ett krav är att du finns tillgänglig relativt omgående då vi behöver någon som kan vara på plats mycket snart.

Erfarenhet av kundtjänstarbete eller annat administrativt arbete är meriterande.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Dagtid, vardagar, 8:00 - 17:00.

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön
Fast lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-16
Vänligen observera snabbt tillträde till tjänsten.
Ange följande referens när du ansöker: GBG-042016
Ansökan kan skickas till e-postadress: mikael.kaldegard@citysalj.se

Företag
CITYSÄLJ SVERIGE AB

Adress
CITYSÄLJ SVERIGE AB
41139 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 033 105-105
E-postadress: jobb.boras@citysalj.se

Jobbnummer
2758468

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Citysälj Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Citysälj Sverige AB: