Kundtjänstmedarbetare / Dispatcher / Koordinator

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-01-17

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i ca 9 mån. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos ONE Nordic. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
ONE Nordic är en av Sveriges ledande leverantörer av tekniska konsulttjänster, entreprenader och service inom energisektorn. Med en rikstäckande organisation och lokala kännedom tar de ansvar och levererar högklassiga tjänster och lösningar till energiproducenter, energidistributörer och energianvändare. ONE Nordic har marknadens bästa kompetens för att utveckla, bygga, modernisera, optimera och underhålla kundernas anläggningar. De arbetar bland annat med de största aktörerna i branschen och tillsammans utvecklar de högteknologiska och hållbara energisystem. ONE Nordic har idag ca 1 000 medarbetare i Sverige. Huvudkontoret ligger i Malmö.
ONE Nordic erbjuder dig som anställd en arbetsplats som kännetecknas av tempo, en positiv anda och mycket glädje, där kollegor delar och ger energi till varandra och har roligt på jobbet. Som företag i elbranschen är ONE Nordic i framkant, både med teknologier och arbetssätt. ONE Nordic tror på potentialen i människor och anställer för att vidareutbilda och stärka sina medarbetares kompetenser.


Dina arbetsuppgifter
Som Kundtjänstmedarbetare / Dispatcher hos ONE Nordic har du en delad roll som innebär en varierande vardag. Tillsammans med ett team på 10 personer arbetar ni mot ett av ONE Nordics stora elnätsprojekt.

Som Kundtjänstmedarbetare ansvarar du för inkommande samtal i kontakt med kunder gällande särskilda frågor, vanligtvis ombokningar. Vidare arbetar du i ett ärendehanteringssystem där du har översikt över inkommande ärenden och därtill ansvarar du för att ringa utgående samtal till kunder utifrån deras behov. Utöver telefonkontakt har du även mejlkontakt med kunder.
Som Dispatcher ansvarar du för att planera, koordinera och följa upp teknikers och montörers arbete. Denna del av rollen innebär ett arbete där du behandlar felavhjälpningsorders samt planerar besiktningar och felsökningar. Utöver planering av montörernas arbete ansvarar du för att färdigställa dokumentation och säkerställa att utrustning finns med så att teknikern kan genomföra sitt arbete på bästa sätt.
Du har ett nära samarbete med andra koordinatorer där ni arbetar för att utveckla organisationen och de interna processerna.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst alternativt använda telefonen som verktyg
• Erfarenhet av en liknande roll där du har arbetat med att koordinera, planera eller schemalägga arbete anses meriterande
• God dator och systemvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som skrift
I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team, varför det är viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra. Som person uppskattar du att skapa god kontakt med kunder och att lösa problem som bidrar till nöjda kunder. Du trivs med att prata med kunder och motiveras av att ge förstklassig service. Då rollen är delad trivs du med varierande arbetsuppgifter som kan ändras från dag till dag. Därtill är du flexibel i ditt arbetssätt och hjälper gärna till med det som behövs. Slutligen tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och intresse för tjänsten!

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundservice, telefonkontakt, kundkontakt, koordinering, planering, dispatcher, produktionsplanerare, planerare, produktionskoordinator, koordinator, produktion, produktionsstöd, dokumentation, administration, ekonomi, logistik, heltid, Malmö, Arlöv

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Ellinor Lindqvist
ellinor.lindqvist@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6252383

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: