Kundtjänstmedarbetare B2C hos St1!
Academic Work Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi söker dig som är en serviceinriktad lagspelare, vågar ta plats och är en problemlösare utav rang. Vill du jobba i en kommunikativ roll där du jobbar nära kunder och har möjligheten att utvecklas i en spännande och rolig miljö. Vi söker dig som vill bli en del av det härliga teamet B2C på St1! Välkommen in med din ansökan.
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för St1 räkning en driven och serviceinriktad kundtjänstmedarbetare. St1 är en känd aktör inom drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige. Du kommer att ingå i ett härligt och sammansvetsat team på 8 personer som gemensamt jobbar för att skapa bästa möjliga kundservice mot privatkunder. Teamet består av härliga och sociala kollegor som gillar att ha roligt tillsammans på jobbet. Här kommer du få ta del av ett spännande och tryggt företag med goda värderingar som värdesätter alla sina medarbetare högt!
Tjänsten erbjuder en gedigen introduktion i början av tjänsten för att få bästa möjliga förutsättningar, och du kommer att både få stöttning av teamet samt din närmsta rapporterande chef som är Team Lead för B2C.
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:
• Hantera inkommande ärenden från kunder via samtal
• Hantera faktura-, saldo- och kvittofrågor
• Hantera tekniska frågor om St1 betalapp
• Hantera produktfrågor
• Felanmälningar
• Samarbeta internt med ärendeuppföljning
VI SÖKER DIG SOM
• Har en avklarad gymnasial utbildning
• Har tidigare arbetslivserfarenhet inom service
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, för att kommunicera korrekt och professionellt externt och internt
• Har goda kunskaper i Outlook och Office-paketet
Meriterande om du har
• Kunskaper i Salesforce
• Arbetslivserfarenhet inom kundtjänst/servicesupport via telefon och/eller mejl
• Tidigare erfarenhet av kundsupport inom bank
Beteenden
Vi söker dig som är en social och utåtriktad person med en känsla för service. Du som person är en teamplayer som är kommunikativ, relationsskapande och vågar fråga om det är något du inte förstår. Du tar egna initiativ, är kreativ och lösningsorienterad i ditt arbetssätt. Utöver detta kommer vi främst att fokusera på följande beteenden
• Problemlösare
• Serviceinriktad
• Självgående
Övrig information
• Start: Omgående
• Omfattning: Heltid
• Placering: Stockholm, Bromma
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
St1 är en av de stora aktörerna på drivmedelsmarknaden. De etablerade sitt koncept år 2004 och har sedan dess växt och tagit alltfler marknadsandelar, samtidigt som de i dagsläget sysselsätter ca 2000 personer. Företagets målsättning är att bli det mest CO2-medvetna företaget i branschen och på ett kontrollerbart sätt avveckla fossila bränslen. Detta kontor är beläget centralt i Sundbyberg och har mycket fräscha lokaler.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15090522".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 7537247
Observera att sista ansökningsdag har passerat.