Kundtjänstmedarbetare B2B sökes
Maxkompetens Konsult AB / Butikssäljarjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Kristianstad,
Bromölla,
Sölvesborg,
Hässleholm,
Östra Göinge eller i
hela Sverige Dina arbetsuppgifter
Vill du arbeta inom kundtjänst med telefon och mail som dina redskap för att erbjuda support till företagets kunder? Har du tidigare erfarenhet av arbete i callcenter inom B2B? Då har vi en tjänst för dig!
Till vår kund söker vi omgående dig som vill erbjuda service och support till företagets kunder. Arbetsuppgifterna kommer att bestå av mycket kund- och leverantörs kontakt och de administrativa uppgifter som tillkommer i denna kontakt. Du kommer bland annat besvara de telefonsamtal och mail som kommer in från kund gällande bl a priser, leveranser och kampanjer som råder.
Behovet är omgående och sträcker sig i första hand under sex månader. Du kommer att vara anställd hos oss på Maxkompetens under denna period.
Din profil
Vi söker dig som tidigare har arbetat inom callcenter/kundtjänst där du haft kontakt med företag. Du har datorn som ditt arbetsredskap så god datavana och erfarenhet av arbete i affärssystem sedan tidigare är en god förutsättning för att du ska lyckas i rollen. Har du erfarenhet av arbete inom transport- och logistikbranschen sedan tidigare är detta meriterande.
Dina personliga egenskaper är av största vikt för att lyckas och trivas i denna roll. I ditt sätt att arbeta är du serviceminded och har kunden ständigt i fokus. Med ett stort ordningssinne strukturerar du upp ditt arbete och underlättar för både dig själv och dina kollegor. Du har inga problem med att ha flera saker på gång samtidigt. Vi är ett litet team som har ett nära samarbete och en härlig stämning!
Sista ansökningsdag
Låter ovan intressant så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag via vår hemsida-
www.maxkompetens.se . Vi kommer att arbeta med löpande urval, sista ansökningsdag är den 5/11 2017. Vid frågor kontakta Alexandra Ivstam på 044-781 44 82 eller
alexandra.ivstam@maxkompetens.se Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2017-10-31ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-05
Ange följande referens när du ansöker: 6655
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexandra Ivstam
alexandra.ivstam@maxkompetens.se 044-7814482
FöretagMaxkompetens Konsult AB
AdressMaxkompetens Konsult AB
Lilla Torg, Cardellsgatan 13
29131 Kristianstad
KontorsadressLilla Torg, Cardellsgatan 13
Jobbnummer 3776932
Observera att sista ansökningsdag har passerat.