Kundtjänstmedarbetare / Administratör till PreZero

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
2024-09-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare / Administratör till PreZero" (publicerad 2024-09-16) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.

Publiceringsdatum
2024-09-11

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att PreZero Recycling AB har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och PreZero en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
PreZero Recycling AB är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta.

I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Deras verksamhet skapar inte bara värde för de kunder som de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att förädla avfall till värdefull returråvara för nyproduktion.

PreZero ser på mångfald som en av sina största styrkor och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. De välkomnar därmed alla sökande oavsett bakgrund och livssituation.

Dina arbetsuppgifter
PreZero behöver nu förstärka sin administrativa avdelning med en ny kollega. I rollen som kundtjänstmedarbetare/administratör deltar du i den dagliga verksamheten med huvuduppgift att bemanna deras kundtjänst och serva kunder i Region Öst (stor Stockholm).

Du kommer arbeta i PreZeros verksamhetssystem med ordermottagning, orderuppföljning, fakturafrågor, krediteringar, statistik, registervård, viss reklamationshantering samt vara kund behjälplig med diverse frågor kring deras avfallshantering och de tjänster som erbjuds. PreZero arbetar med digitala ordersystem men arbetet innebär även att kontrollera och följa upp order och be-ställningar inför fakturering. Du arbetar i nära kontakt med PreZeros kunder, och mottar ärenden via telefon samt mejl. Vidare arbetar du i nära samarbete med interna funktioner, så som transportledare och chaufförer, för att snabbt och service-fokuserat kunna lösa kunds ärende.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Yrkeserfarenhet inom administration och/eller kundtjänst, alternativt en kombination av utbildning och erfarenhet inom området
• Meriterande med erfarenhet från kundorienterad verksamhet och/eller miljöservicebranschen
• God datorvana samt kunskaper i MSOffice, meriterande med erfarenhet av affärssystem (till exempel order-, fakturerings-, ekonomi- och statistikprogram).
• Goda kunskaper i svenska och engelska

För att trivas i rollen är det viktigt att är du engagerad och nyfiken. Du gillar att lära dig nya saker, har ett prestigelöst sätt och tar med stort engagemang tag i det som behöver göras. Du är en god kommunikatör och duktig på att lyfta blicken och stötta teamet, vilket också gör dig till en framgångsrik problemlösare. Som person är du strukturerad och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du vågar fråga och är mån om att driva arbetet framåt med noggrannhet och kvalitet som prägel. Vidare är du serviceinriktad och brinner för att skapa kundnöjdhet och förtroende. Slutligen är du flexibel, och trivs i en rörlig miljö där arbetsbelastningen periodvis är hög.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Saltsjö-Boo, Nacka, möjlighet till hemarbete två dagar i veckan
Lön: Enligt överenskommelse
Arbetstider: 07-16

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-10-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Fanny Danielsson
fanny.danielsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8893544

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: