Kundtjänstmedarbetare

NetJobs Group AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos NetJobs Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Netjobs söker för kunds räkning Kundtjänstmedarbetare / Customer Retention Manager till Netigate.

Netigate är Sveriges och Europas största och mest snabbväxande företag inom onlineundersökningar. Nu söker vi en affärsdriven och engagerad Retention Manager vars uppgift är att utveckla relationer med befintliga kunder. I denna tjänst kommer du att lyckas med detta genom att lära dig vår produkt och introducera nyheter och möjligheter för våra kunder. Som Customer Retention Manager har du ett nära samarbete med flera avdelningar på företaget för att öka vår kundnöjdhet och möjligöra merförsäljning.

Din roll:
Som Customer Retention Manager kommer du att bygga starka relationer med befintliga kunder i olika positioner och nivåer för att förbättra och utvidga kundernas användande av verktyget Netigate. Det är med det viktigt att förstå kundernas marknader/affärsområden för att ge rekommendationer till förbättring och kunskaper om hur de kan använda sig av Netigate på bästa sätt.

Publiceringsdatum
2012-12-20

Profil
Vi söker dig som tidigare jobbat med försäljning alternativt support eller kundtjänst. Det är viktigt att du kan utrycka dig mycket bra i både tal och skrift. Vidare har du god problemlösningsförmåga och ett stort engagemang inför dina arbetsuppgifter.

Netigate är ett av Europas största och ledande undersökningsföretag som tillhandahåller lösningar för undersökningar via webben och mobilen. Vi ger organisationer möjlighet att genomföra avancerade online-undersökningar på ett enkelt sätt. Netigates huvudkontor finns i Stockholm och har ytterligare kontor i Oslo, Warsawa, Berlin och Wiesbaden men har även försäljning mot Österrike, Schweiz, Danmark och Stobritannien. Företaget grundades 2002 och har idag ca 70 anställda.

Vi har många av Europas intressantaste företag som nöjda kunder och vi är glada att bidra till deras framgång. Netigate hjälper företag och organisationer i deras vardag med såväl små som stora undersökningar. Det fiffiga med Netigate är att du kan använda det till många olika användningsområden, användningsområdena begränsas endast av din fantasi.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Tillsättning kommer att ske i början av februari 2013. Skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor är du välkommen att kontakta HR, Linnea Fischer, Telefonnummer: 0733-414 409, eller linnea.fischer@netigate.se .

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-01-18
www.saljjobb.se/kundtjanstmedarbetare-customer-retention-manager-till-netigate-1363595.html
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
NetJobs Group AB

Adress
NetJobs Group AB
11438 Stockholm

Jobbnummer
1421876

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från NetJobs Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos NetJobs Group AB: