Kundtjänstmedarbetare
Borab / Butikssäljarjobb / Bollnäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Bollnäs,
Söderhamn,
Ljusdal,
Ockelbo,
Hudiksvall eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Borab i Bollnäs BORAB är ett kommunalt bolag som ägs av Bollnäs och Ovanåkers kommuner. BORAB ansvarar för insamling, hantering, lagring och beredning av kommunernas hushållsavfall och driver avfallsanläggningen på Sävstaås i Bollnäs, samt återvinningscentralerna i Bollnäs och Edsbyn.
Vår vision är att vara våra kommuners främsta miljöambassadörer, som driver frågor rörande återvinning och miljö. Vår största utmaning ligger i den kultur som byggts upp kring vad återvinning är. Många tänker idag att återvinning är samma sak som att ge avfallet ett värde, men återvinning handlar om att ta vara på materialet så att det kan bli nya produkter om och om igen. Det vi inte kan återanvända eller återvinna gör bäst nytta genom energiutvinning, det vill säga att omvandlas till bränsle för exempelvis fjärrvärme och biogas.
Publiceringsdatum2017-11-01Dina arbetsuppgifterBORAB växer och söker nu förstärkning med ytterligare en medarbetare till vår kundtjänst. Som medarbetare hos BORAB arbetar du för samhällsnyttan där miljöfrågan är en fokusfråga i samhället. Det gör att vi är i en bransch som är i ständig utveckling. Därför lägger vi stor vikt vid utbildningsmöjligheter till våra medarbetare.
Vi är i dagsläget en grupp på fem personer som jobbar i BORABs kundtjänst. Kundtjänsten stöttar upp såväl företag som privatpersoner i frågor gällande både avfallshantering och renhållning. Vi använder telefon och datorn som redskap och tar emot frågor via telefon, mejl, chatt och sociala medier. Den nya medarbetaren vi söker kommer i första hand jobba i kundtjänsten för renhållning och jobba i huvudsak med privatpersoner. Ditt jobb kommer vara att svara på frågor, informera och hjälpa våra kunder. Det kan handla om bland annat sorteringsfrågor, ändringar i kundregister, kärlhantering, samordning och orderhantering mot vår entreprenör för sophämtning.
Vem är du?
Vi söker dig som har avslutad gymnasieutbildning. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av arbete med kundtjänst eller kundservice. Om du har en ekonomisk bakgrund, via teori eller praktik, ser vi detta som meriterande.
Tjänsten kräver att du talar och skriver svenska flytande samt kan kommunicera bra i tal och skrift på engelska. Du har goda IT-kunskaper och har inga problem att hantera datorn som ett redskap i ditt dagliga arbete. Det är meriterande om du har arbetat med kundtjänstsystem som hanterar kunddatabaser. Har du dessutom tidigare arbetslivserfarenhet inom offentlig, gärna kommunal, sektor ser vi detta som ytterligare ett plus.
Som person har du en social förmåga och stark servicemedvetenhet. Du kommer bli en del av ett team som arbetar tillsammans, vilket ställer höga krav på din samarbetsförmåga. Det är viktigt att du är prestigelös och kan skilja på sak och person. Vi söker dig som kan hantera ärenden på ett professionellt och lösningsorienterat sätt.
Kontaktperson för detta jobbI den här rekryteringen samarbetar BORAB med Experis, ett bolag inom ManpowerGroup. För frågor kring rekryteringen vänligen kontakta rekryteringskonsult Sara Enebrink på 070-854 30 43 eller
Välkommen med din ansökan på
www.experis.se senast den 19 november.
För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och förenkla kontakten med dig som söker ber vi att du skickar din ansökan via länken i denna annons. Vi tar inte emot ansökningar som kommer via e-post eller pappersformat.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent
ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-19
Ange följande referens när du ansöker: 33382
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Enebrink
senebr@se.experis.com 708543043
FöretagBORAB
AdressBORAB
82130
82130 2183
KontorsadressEdsbyvägen 200
Jobbnummer 3778428
Observera att sista ansökningsdag har passerat.