Kundtjänstmedarbetare
Hoist Group / Supportteknikerjobb / Solna
2016-01-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundtjänstmedarbetare" (publicerad 2017-01-13) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hoist Group i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Göteborg,
Mölndal eller i
hela Sverige Hoist Group är en helhetsleverantör till hotell, sjukvårdssektorn och offentlig verksamhet. Med mer än 20 års beprövad erfarenhet inom hotellbranschen är Hoist Group marknadsledande inom innovativa höghastighetslösningar för internet, konferensservice, TV-lösningar, boknings- och back office-system. Hoist Group har sitt huvudkontor i Sverige och har totalt 17 kontor runt om i EMEA-regionen. Hoist Group omsätter cirka 140 MEUR och sysselsätter cirka 600 personer. Läs mer om företaget på
www.hoistgroup.comKundtjänstmedarbetare till entreprenörsföretag ledande inom hotellbranschen
Är du i början av din karriär och söker ett arbete där det finns möjligheter att utvecklas? Är du en serviceinriktad problemlösare?
Hos Hoist Group blir du en del av ett tight team där problemlösning, hög branschkunskap, service och glädje är en stor del av vardagen!
Publiceringsdatum2016-01-20Dina arbetsuppgifterSom kundtjänstmedarbetare hos oss arbetar du på vår supportavdelning med användarfrågor och tekniska kundcase. Du tar emot inkommande ärenden från våra kunder, främst hotell, när de behöver hjälp eller guidning med de system som vi har levererat. Supporten utförs via telefon, mail och uppkoppling och alla ärenden registreras löpande i vårt ärendehanteringsystem. Vi arbetar i högt tempo och du behöver kunna arbeta självständigt och med god struktur. Vi arbetar i nära samarbete med våra andra nordiska länder och vårt fokus ligger på att ge den bästa servicen till våra kunder. Inledningsvis kommer du att få en grundlig utbildning och introduktion i systemen du supporterar.
Vi söker dig som
• Tycker om att lösa kunders problem med en stor servicekänsla.
• Är IT och teknikintresserad.
• Är en person som vill utvecklas och lära dig mer och har lätt för att lära dig nya saker.
• Har flytande svenska och engelska i tal och skrift.
Meriterande
Erfarenhet från arbete i kundtjänst och/eller support/servicedesk är meriterande, likaså om du har erfarenhet från hotellbranschen sedan tidigare.
Dina personliga egenskaperVi söker dig som ser lösningar före problem och är en sann teamplayer. Du är även pedagogisk, serviceinriktad, flexibel och ansvarstagande.
Vårt erbjudande
Vi erbjuder dig en stimulerande och rolig arbetsplats på, ett i sin bransch, ledande företag. Vi verkar i en internationell miljö och har 17 kontor runt om i EMEA. Engagemang och innovation är ledord och vi samarbetar med varandra mellan avdelningar och över landsgränser för att fortsätta driva vår expansion framåt. Vi främjar intern rörlighet och karriär inom bolaget och har många anställda som arbetat inom företaget länge och utvecklats under vår expansiva resa. För oss är det viktigt att ha roligt på jobbet!
Vi har kollektivavtal, erbjuder friskvårdsbidrag och kontorsmassage/naprapati.
Start: Så snart som möjligt
Omfattning: Heltid 37h/v, tillsvidare.
Lön/villkor: Lön enligt överenskommelse. Beredskap ingår.
Placering: Solna
Kontaktpersoner: Åsa Järnesund, HR Business Partner och Peter Björklund, Avdelningschef 08-555 685 00
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHoist Group
AdressHoist Group
Box 6074
17106 Stockholm
KontorsadressBox 6074
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2625662
Observera att sista ansökningsdag har passerat.