Kundtjänstmedarbetare

Hoist Group / Butikssäljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hoist Group i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Göteborg, Mölndal eller i hela Sverige

Hoist Group är en helhetsleverantör till hotell, sjukvårdssektorn och offentlig verksamhet. Med mer än 20 års beprövad erfarenhet inom hotellbranschen är Hoist Group marknadsledande inom innovativa höghastighetslösningar för internet, konferensservice, TV-lösningar, boknings- och back office-system. Hoist Group har sitt huvudkontor i Sverige och har totalt 17 kontor runt om i EMEA-regionen. Hoist Group omsätter cirka 140 MEUR och sysselsätter cirka 600 personer. Läs mer om företaget på www.hoistgroup.com

Är du i början av din karriär och söker ett arbete där det finns möjligheter att utvecklas? Är du en serviceinriktad problemlösare?

Hos Hoist Group blir du en del av ett tight team där problemlösning, hög branschkunskap, service och glädje är en stor del av vardagen!

Publiceringsdatum
2017-01-13

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstmedarbetare hos oss arbetar du på vår supportavdelning med användarfrågor och tekniska kundcase. Du tar emot inkommande ärenden från våra kunder, främst hotell, när de behöver hjälp eller guidning med de system som vi har levererat. Supporten utförs via telefon, mail och uppkoppling och alla ärenden registreras löpande i vårt ärendehanteringsystem. Vi arbetar i högt tempo och du behöver kunna arbeta självständigt och med god struktur. Vi arbetar i nära samarbete med våra andra nordiska länder och vårt fokus ligger på att ge den bästa servicen till våra kunder. Inledningsvis kommer du att få en grundlig utbildning och introduktion i systemen du supporterar.

Vi söker dig som

• Tycker om att lösa kunders problem med en stor servicekänsla.
• Är IT och teknikintresserad.
• Är en person som vill utvecklas och lära dig mer och har lätt för att lära dig nya saker.
• Har flytande svenska och engelska i tal och skrift.

Meriterande

Erfarenhet från arbete i kundtjänst och/eller support/servicedesk är meriterande, likaså om du har erfarenhet från hotellbranschen sedan tidigare.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som ser lösningar före problem och är en sann teamplayer. Du är även pedagogisk, serviceinriktad, flexibel och ansvarstagande.

Vårt erbjudande

Vi erbjuder dig en stimulerande och rolig arbetsplats på, ett i sin bransch, ledande företag. Vi verkar i en internationell miljö och har 17 kontor runt om i EMEA. Engagemang och innovation är ledord och vi samarbetar med varandra mellan avdelningar och över landsgränser för att fortsätta driva vår expansion framåt. Vi främjar intern rörlighet och karriär inom bolaget och har många anställda som arbetat inom företaget länge och utvecklats under vår expansiva resa. För oss är det viktigt att ha roligt på jobbet!

Vi har kollektivavtal, erbjuder friskvårdsbidrag och kontorsmassage/naprapati.

Start: Så snart som möjligt

Omfattning: Heltid 37h/v, tillsvidare.

Lön/villkor: Lön enligt överenskommelse. Beredskap ingår.

Placering: Solna

Kontaktpersoner: Peter Björklund, Avdelningschef 08-555 685 00

Varaktighet, arbetstid
1 -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hoist Group

Adress
Hoist Group
Box 6074
17106 Stockholm

Kontorsadress
Box 6074

Jobbnummer
3260183

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hoist Group

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hoist Group: