Kundtjänstmedarbetare
Addici Communication Ab Linköping / Receptionistjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Addici Communication Ab Linköping i Linköping Pga av ett nytt uppdrag till vår kundtjänst söker Addici nu 16 stycken kundtjänstmedarbetare till vårt Contact Center i Linköping. Anställningsformen är en timanställning vid behov.
Arbetsuppgiften är att hantera frågor som kommer in till kundtjänsten från våra uppdragsgivares kunder. Frågorna kommer i huvudsak in via telefon och mail, men också brev och fax.
Publiceringsdatum2008-05-20Dina personliga egenskaperDu har ett stort intresse för kundkontakt och service. Vi tror också att du är effektiv, noggrann och resultatorienterad.
KvalifikationerDu har minst gymnasiekompetens och är van PC-användare.
Vi vill också att du har goda kunskaper i svenska språket. Tidigare erfarenhet från försäljning eller kundtjänst är meriterande.
Vi erbjuder
En timanställning vid behov. Vi ser gärna att du kan jobba minst 30 timmar per vecka.
Arbetstiden kan schemaläggas mellan 6:00-23:00 måndag-söndag.
Anställningen inleds med en grundläggande utbildning om 8 timmar. Troligen kommer utbildningen att genomföras under vecka 24 eller 25.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid
Timanställning vid behov
ErsättningFast lön
Timlön enligt Unionen avtal. För anställningen gäller kollektivavtal mellan Unionen och Addici Contact Center, samt aktuella lokala bestämmelse
Så ansöker duDu ansöker om tjänsten på vår hemsida
www.addici.com under lediga jobb.
KontaktAnneli Nåhdin, HR, 0704-447301,
anneli.nahdin@addici.comFacklig kontaktJonas Nilsson,
jonas.nilsson@ma.addici.comFöretagADDICI COMMUNICATION AB LINKÖPING
AdressADDICI COMMUNICATION AB LINKÖPING
BOX 175
58330 LINKÖPING
KontorsadressTEKNIKRINGEN 6
LINKÖPING
KontaktuppgifterTelefonnummer: 013-25 63 00
Faxnummer: 013-256875
Jobbnummer 226731
Observera att sista ansökningsdag har passerat.