Kundsupportledare
Smurfit Kappa Sverige AB / Säljarjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Gävle,
Älvkarleby,
Sandviken,
Ockelbo,
Ovanåker eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Smurfit Kappa Sverige AB i Gävle,
Hylte,
Nybro,
Bräcke,
Helsingborg eller i
hela Sverige Smurfit Kappa Sverige AB är en av Nordens ledande leverantörer av effektiva förpackningar i wellpapp samt av maskinssystem för rationell resning och inpackning. Företaget har fyra wellpappfabriker och fem arkfabriker. Vi har displayföretag, offset- och preprintenheter samt ett antal försäljningskontor bl a i Danmark och Norge. Bolaget omsätter ca 2,0 miljarder och har ca 800 anställda. Huvudkontoret ligger i Eslöv.
Du kommer att koordinera det dagliga arbetet på regionkontoret i Gävle, i samråd med Regionchefen för Region Nord.
Du kommer att ha många kontakter både intern och externt vilket innebär att jobbet ställer krav på hög tillgänglighet i det dagliga arbetet.
Du tar emot order, gör prisberäkningar och offerter, lämnar leveransbesked och sköter säljadministration. Du är med och håller ställningarna på kontoret, ansvarar för att ta fram nödvändiga uppgifter och lämnar korrekta besked.
Inom ditt ansvarsområde ingår också att registrera uppgifter som behövs i våra verksamhetssystem. Befattningen innebär många kontakter, såväl inom som utanför företaget.
Jobbet som kund- och säljsupportledare ställer krav på att du har teknisk eller ekonomisk utbildning på minst gymnasienivå. Du har dokumenterad erfarenhet av kundkontakter från förpacknings- eller annan industri som säljer business to business. Du har även minst två års erfarenhet av att leda medarbetare.
Hög datorvana med erfarenhet från att arbeta i såväl Office miljö som i specifika affärssystem.
Du har en god analytisk förmåga, du kan se lösningar och är öppen och positiv till förändringar, utveckling och nytänkande. Du är noggrann och har siffersinne. Du ser service till interna och externa kunder som en självklarhet i det dagliga samarbetet. Jobbet ställer krav på att du kan jobba under tidspress och kan hantera stressiga situationer. Att du fungerar arbetsmässigt både i grupp och enskilt. Att du kan möta kunder och medarbetare på ett medmänskligt och yrkesmässigt sätt.
Vill du veta mer om tjänsten, ställ gärna dina frågor via mail till
personal@smurfitkappa.se . Ytterligare information om företaget finner du på
www.smurfitkappa.seTycker du att tjänsten verkar spännande och vill du vara med och utvecklas i ett utav Europas ledande förpackningsföretag är du välkommen med din ansökan ställd till Personalchef Lisbeth Malmgren via e-mail
personal@smurfitkappa.sePubliceringsdatum2011-06-15KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-06-22
Ansökan kan skickas till e-postadress:
personal@smurfitkappa.seFöretagSmurfit Kappa Sverige AB
AdressSmurfit Kappa Sverige AB
Box 1104
24126 Eslöv
KontorsadressVerkstadsvägen 18
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0413-680 00
E-postadress:
personal@smurfitkappa.se Jobbnummer 962744
Observera att sista ansökningsdag har passerat.