Kundsupport till San Sac i Linköping

Skill Rekrytering & Bemanning AB / Administratörsjobb / Linköping
2020-03-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Kundsupport till San Sac i Linköping" (publicerad 2021-01-22) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Skill Rekrytering & Bemanning AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Är du en serviceinriktad person med god administrativ förmåga som vill bidra till ett mer hållbart samhälle? San Sacs produkter förenklar bland annat källsortering och återvinning för ca 3000 kunder och 5 miljoner användare. Vi söker nu ytterligare en noggrann och effektiv kollega som vill skapa positiva kundupplevelser och bidra till en renare värld!

Publiceringsdatum
2020-03-11

Om företaget
San Sac AB är marknadsledande och har framgångsrikt levererat utrustning för avfallshantering sedan 1962 och erbjuder i dag marknadens bredaste sortiment av utrustning för miljöriktig källsortering. Viktiga kundgrupper utgörs bland annat av kommuner, renhållnings-entreprenörer, fastighetsägare, byggbolag och landsting. San Sac har i dag 33 anställda och omsätter ca 300 Mkr. Huvudkontor med lager finns i Linköping och säljkontor i Stockholm, Göteborg, Lund, Örebro och i Örnsköldsvik.
Se även www.sansac.se.

San Sac AB är en del av koncernen San Sac Group med företag som erbjuder lösningar för avfallshantering och källsortering i Sverige, Norge, Danmark, England, Frankrike, Polen, Ryssland, Japan och USA. Koncernen har ca 500 anställda och en sammanlagd omsättning på ca 170 M EUR.
Se även www.sansacgroup.com.

Arbetsuppgifter
I kundsupporten ingår du i ett team om fyra kompetenta kollegor där du blir huvudansvarig för vår orderhantering. Orderkorgen erbjuder en spännande mix av enklare och mer komplexa order som både kan innebära lite detektivarbete, och som ger dig möjlighet att lära dig San Sacs produkter och verksamhet på djupet. Du har daglig kontakt med externa kunder och leverantörer där det ofta byggs långsiktiga relationer. Internt har du kontakt med samtliga avdelningar, produktgruppen, lager, sälj och ekonomi, allt för att underlätta smidiga processer och leveranser.

Du blir en viktig kugge i att skapa hög kundnöjdhet genom att säkerställa att våra kunder får rätt produkter, både i tid och till rätt pris. I samarbete med våra innesäljare hanterar du även eventuella reklamations- och returhanteringar.

Profil
• Vi tror att du har några års relevant arbetslivserfarenhet av administrativt arbete, gärna från en liknande roll.

• Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet. Vi värdesätter en lösningsorienterad approach, där du lägger stolthet i att jobba effektivt och resultatorienterat, utan att tumma på kvalitén. Du är tydlig och professionell i din kommunikation såväl internt som externt

• Vi har en stor bredd av både produkter och kunder och du behöver inte ha erfarenhet från branschen sedan tidigare men vi förväntar oss att du är orädd och har en vilja att lära

Ansökningsförfarande
I denna rekrytering samarbetar San Sac med Skill. Vi tillämpar löpande urval, sök därför redan idag! Logga in eller registrera ditt CV på www.skill.se

Vid frågor kontakta gärna ansvarig rekryteringskonsult Pehr Gilén, 013-473 20 65 alt. pehr.gilen@skill.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-04-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Skill Rekrytering & Bemanning AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "5012".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Skill Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 556685-8618), https://skill.se/

Jobbnummer
5145844

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Skill Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Skill Rekrytering & Bemanning AB: